کد خبر: ۳۸۳۵۱۷
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
0
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در نخستین نشست شورای سیاستگذاری یادواره شهدای غواص گفت: این اقدام بکر و ستودنی است و ما از برگزاری آن در کیش استقبال می‌کنیم.
سینا کلهر: از برگزاری یادواری شهدای غواص در کیش استقبال می‌کنیم
سینا کلهر در نخستین نشست شورای سیاستگذاری یادواره شهدای غواص، بار دیگر بر خاص بودن و مظلومیت شهدای غواص تاکید کرد و افزود: این شهیدان زمانی به خاک وطن باز گشتند که جو سیاسی کشور متلاطم بودند و پیکر‌های پاک آنان در آن برهه زمانی به عاملی برای وحدت و انسجام دوباره کشور تبدیل شد و این موضوعی است که شهدای غواص را که در عین مظلومیت شهید شدند را متمایز می‌کند.

کلهر برگزاری این یادواره را در جزیره کیش به فال نیک گرفت و تاکید کرد: وزارت ورزش و به تبع آن فدراسیون غواصی و نجات غریق در کنار این اقدام فرهنگی و ارزشمند سازمان منطقه آزاد کیش خواهند بود و از برنامه‌های آن حمایت معنوی خواهند کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: