April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۳۵۲۰
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
0
به تازگی سری جدید گوشی‌های iQOO Z۶ در چین معرفی شده است. خط تولید این دستگاه شامل دو مدل است؛ iQOO Z۶ و iQOO Z۶x. این دو مدل تاکنون در هیچ کجای دنیا عرضه نشده اند.
گوشی‌های میان رده iQOO Z۶ که فقط در چین عرضه شده‌اند
به تازگی سری جدید گوشی‌های iQOO Z۶ در چین معرفی شده است. خط تولید این دستگاه شامل دو مدل است؛ iQOO Z۶ و iQOO Z۶x. این برند امسال از چند گوشی با برند Z۶ در هند رونمایی کرده است. با این حال، مدل‌های Z۶ که به تازگی در چین عرضه شده اند.

مشخصات iQOO Z۶
گوشی هوشمند iQOO Z۶ دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۴ اینچی IPS LCD با طراحی پانچ هول می‌باشد. این نمایشگر با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، وضوح فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۲۰:۹ ارائه می‌شود. بدنه پشتی این دستگاه به یک دوربین سه گانه متشکل از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. در جلوی گوشی نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدئویی در نظر گرفته شده است.

این گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G Plus، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR۵ و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS ۳.۱ مجهز شده است. یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۸۰ واتی نیز انرژی iQOO Z۶ را تامین می‌کند. این دستگاه تنها در مدت ۱۰ دقیقه از ۰ تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود.

مشخصات iQOO Z۶x
iQOO Z۶x دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی IPS LCD با طراحی ناچ قطره‌ای (teardrop) می‌باشد. این نمایشگر رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز را ارائه می‌دهد. بدنه پشتی این دستگاه به یک دوربین دوگانه متشکل از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز برای سلفی و تماس ویدئویی در نظر گرفته شده است.

در زیر کاپوت، این گوشی هوشمند به تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ مجهز شده است و حداکثر ۸ گیگابایت رم LPDDR۴X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS ۲.۲ را ارائه می‌دهد. Z۶x اولین گوشی هوشمند برند iQOO می‌باشد که به باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. خوشبختانه این دستگاه از شارژ سریع ۴۴ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

هر دو گوشی iQOO Z۶ و Z۶x با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری OriginOS Ocean ارائه می‌شوند. هر دو مدل به قابلیت‌هایی همچون ۵G، اسکنر اثر انگشت کناری، GPS، قفل چهره، پشتیبانی از دو سیم کارت، وایفای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۱، پورت USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری مجهز شده اند.

قیمت و دسترسی
iQOO Z۶ در سه پیکربندی ارائه می‌شود؛ ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۸ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی. این مدل‌ها به ترتیب ۲۴۸ دلار، ۲۷۷ دلار و ۳۰۶ دلار قیمت دارند و در رنگ‌های مشکی، نارنجی و آبی به فروش می‌رسند.

از سوی دیگر، iQOO Z۶x نیز در سه پیکر بندی عرضه می‌شود؛ ۶ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی. این مدل‌ها به ترتیب با قیمت ۱۷۵ دلار، ۲۰۴ دلار و ۲۳۳ دلار و در رنگ‌های مشکی، نارنجی و آبی ارائه می‌شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: