April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون طرح و توسعه از راه اندازی مرکز نوآوری خبرداد
کد خبر: ۳۸۳۵۶۲
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
0
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه صنعت بیمه را در قالب یک اکوسیستم می‌توانیم باز طراحی کنیم گفت: این اکوسیستم فناوری و نوآوری قلمداد می‌شود.
هم افزایی ایده و سرمایه گذار در دستور کار بیمه مرکزی+ (ویدئو)
علی بنیادی نایینی در گفتگو با خبرنگار پول نیوز از راه اندازی یک مرکز نوآوری در بیمه مرکزی خبر داد و گفت: با راه اندازی یک مرکز نوآوری سعی کرده ایم افرادی که خارج از صنعت بیمه و خارج از فناوری و نوآوری هستند را همراه سازی کنیم و به بدنه صنعت بیمه بیاوریم.
وی با اعلام اینکه از شرکت‌ها درخواست کردیم بیایند روی ایده‌های جدید سرمایه گذاری کنند گفت: یک مرکز نواوری ایجاد کردیم که بتواند تراکنش بین ایده و سرمایه گذار را در کنار همدیگر داشته باشد.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه بحث صدور مجوز برای شرکت‌های دیجیتال را نیز داشتیم گفت: برای تحقق ایجاد شرکت‌های دیجیتال، به شرکتی تمام الکترونیکی مجوز فعالیت دادیم که در راستای سیاست گذاری‌ها فعالیت می‌کند و کارهایش را انجام می‌دهد.
 

وی از روند رو به رشد تسهیل پرداخت خسارت به زیان دیدگان خبر داد و گفت: شرکت‌های بیمه‌ای و بیمه گرانی که اکنون فعال هستند و در صنعت بیمه قدمت دارند، تلاش کردند با دیجیتال کردن فرایندهایشان، باتولید اپلیکیشن ها، فرایند صدور بیمه نامه تا پرداخت خسارت را بتوانند الکترونیکی و دیجیتال کنند.

بنیادی نایینی با اشاره به استقبال خوبی که در عرصه دیجیتال کردن صورت گرفته است گفت: برخی شرکت‌ها در این زمینه موفق و برخی موفق‌تر هستند و در حال حاضر ارتباط خوبی انجام می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: