April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۳۶۲۸
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
0
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با وجود پرداخت اصل و سود اوراق فروخته شده در دولت قبل توسط دولت سیزدهم، ما امروز شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها و کنترل تورم در بازار در یک سالگی دولت سیزدهم هستیم.
عملکرد یکساله بانک مرکزی دولت سیزدهم
زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به کارنامه عملکرد دولت سیزدهم در یک سال گذشته گفت: دولت سیزدهم در شرایطی امور اجرایی کشور را به دست گرفت که کشور از یک‌سو درگیر بیماری کرونا بود و از سوی دیگر ما شاهد تورم شدید در بازار بودیم.

وی افزود: در بحث بیماری کرونا با جدیت و مجاهدت دولت سیزدهم و واکسیناسیون گسترده مشاهده مهار و کنترل این بیماری در کشور و بازگشت آرامش به جامعه بودیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حوزه اقتصادی و قیمت کالا‌ها در بازار، امروز و پس از گذشت یک سال از عمر دولت به ثبات نسبی قیمت کالا‌ها در بازار رسیده‌ایم و دیگر با جهش قیمت‌ها مواجه نیستیم.

لاجوردی خاطرنشان کرد: ثبات نسبی قیمت‌ها به معنای ارزان شدن آن‌ها نیست بلکه جلوی جهش قیمت کالا‌ها در بازار گرفته شده که این مسئله نتیجه مجاهدت و پیگیری دولت سیزدهم است.

وی افزود: در حوزه روابط خارجی دولت آقای رئیسی گسترش روابط با کشور‌های مختلف و از جمله کشور‌های منطقه را در دستور کار خود قرار داده که این گسترش روابط باعث افزایش روابط تجاری و بازرگانی ما در یک سال گذشته نیز شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عضویت در شانگ‌های و بریکس از دیگر کار‌های مهم دولت آقای رئیسی است چه اهمیت زیادی به ویژه از نظر اقتصادی برای کشور ما دارد و دستاورد‌های بزرگی را در ادامه راه برایمان به همراه خواهد داشت.

لاجوردی خاطرنشان کرد: سفر‌های استانی که دیگر از کار‌های مهم دولت سیزدهم بود که رئیس دولت و اعضای کابینه در یک سال گذشته به تمام استان‌های کشور سفر کردند و مصوبات خوبی را برای رفع مشکلات مردم نیز داشتند که امیدواریم این مصوبات هرچه سریع‌تر اجرایی شوند تا مردم ثمرات آن را مشاهده کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: