کد خبر: ۳۸۳۶۲۹
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
0
آسیب دیدن تصفیه خانه آب در پایتخت ایالت می‌سی‌سی‌پی به دنبال سیل در رودخانه پرل، ۱۸۰ هزار نفر را با مشکل عدم دسترسی به آب تمیز و تصفیه شده رو به رو کرده است.
سیل در آمریکا آب ۱۸۰ هزار نفر را قطع کرد
گزارش‌های بسیاری از مردم ساکن در پایتخت ایالت می‌سی‌سی‌پی آمریکا مبنی‌بر عدم دسترسی به آب تصفیه‌شده رسیده‌است. بسیاری اعلام کرده‌اند هنگام بازکردن شیر آب خانه‌ها، آبی شبیه به فاضلاب خارج می‌شود. فرماندار می‌سی‌سی‌پی در روز سه‌شنبه وضعیت اضطراری برای جکسون و مناطق اطراف آن اعلام کرد.

بسیاری از ۱۸۰ هزارنفری که در این منطقه زندگی می‌کنند هیچ گزینه‌ای جز ذخیره کردن آب، بستن کسب‌وکار‌ها و در خانه نگه‌داشتن کودکان ندارند. شهروندان این منطقه مجبورند برای مدت نامعلومی بدون دسترسی به آب تازه و تصفیه‌شده زندگی کنند. مقامات این ایالت در تلاش برای انجام تعمیرات لازم هستند.

قطع شدن آب پیامد‌های گسترده‌ای برای مردم داشته‌است. مدارس جکسون در روز سه‌شنبه تعطیل‌شده و کلاس‌ها به‌صورت آنلاین برگزار شدند. رستوران‌ها از کارمندان خود خواسته‌اند بر سر کار نیایند و بسیاری دیگر از کسب‌وکار‌ها تعطیل شده‌اند.

برخی مشکل به‌وجودآمده را نتیجه آسیب دیدن تصفیه‌خانه آب به‌خاطر سیل اخیر در رودخانه پرل می‌دانند. اما فرماندار می‌سی‌سی‌پی اعلام کرده سال‌ها شرایط بد نگهداری، پمپ‌های آب را تا حدی فرسوده کرده که نمی‌توانند آب شهر را تامین کنند.

از مردم خواسته شده آبی را که از لوله‌ها خارج می‌شود مصرف نکنند. طبق طرح شرایط اضطراری در می‌سی‌سی‌پی، بطری‌های آب آشامیدنی بین مردم توزیع‌شده و تانکر‌های آب هم برای تامین آب جهت مصارف دیگر در سراسر شهر قرار گرفته‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: