کد خبر: ۳۸۳۶۷۰
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
0
به تازگی مشخصات گوشی Xperia ۵ IV پیش از رونمایی رسمی فاش شده است. در ادامه نگاهی به مشخصات احتمالی، پرچمدار جمع و جور آینده سونی می‌اندازیم
مشخصات گوشی پرچمدار سونی Xperia ۵ IV فاش شد
به تازگی مشخصات گوشی Xperia ۵ IV پیش از رونمایی رسمی فاش شده است. در ادامه نگاهی به مشخصات احتمالی، پرچمدار جمع و جور آینده سونی می‌اندازیم:

طراحی

بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، Xperia ۵ IV یک گوشی هوشمند پرچمدار جمع و جور خواهد بود. در خصوص طراحی این دستگاه اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما ماهیت جمع و جور آن به شاسی و صفحه نمایش کوچکتر اشاره دارد و می‌توان انتظار داشت که طراحی آن شبیه برادر بزرگترش Xperia ۱ IV باشد. احتمالا این گوشی هوشمند با پنل پشتی مسطح که توسط فریم فلزی در طرفین احاطه شده است، ارائه خواهد شد.

برخلاف صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Xperia ۱ IV، گوشی آینده Xperia ۵ IV به یک صفحه نمایش کوچکتر مجهز خواهد شد. از آنجایی که Xperia ۵ IV یک گوشی پرچمدار است، بنابراین می‌توان انتظار داشت که به یک صفحه نمایش OLED با نرخ تازه سازی بالای ۱۲۰ هرتز مجهز شده باشد. از سایر ویژگی‌های احتمالی این دستگاه می‌توان به جک ۳.۵ میلی متری هدفون و پورت USB Type C برای شارژ و انتقال داده اشاره کرد.

مشخصات فنی

در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص جزئیات سخت افزار داخلی این دستگاه ارائه نشده است. اما بر اساس گزارش‌های قبلی، این گوشی پرچمدار احتمالا به جدیدترین و بهترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز خواهد شد. این احتمال نیز وجود دارد که سونی به جای این تراشه از پردازنده قدیمی‌تر اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده کند. Xperia ۵ IV احتمالا مانند Xperia ۱ IV با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. از ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به دوربین سه‌گانه، بلندگوی استریو دوگانه، مقاومت IP۶۸ در برابر آب و گرد و غبارو پشتیبانی از شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

دوربین

دوربین‌های سونی Xperia ۵ IV همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. در تیزری که اخیرا از این دستگاه منتشر شده است، اشاره شده که با استفاده از دوربین این دستگاه می‌توان "پرتره‌های نفس گیر" گرفت. گوشی Xperia ۱ IV دارای یک ماژول دوربین سه گانه در قسمت پشتی است که از سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. این سه شامل دوربین اصلی ۲۴ میلی‌متری f/۱.۷ با سنسور ۱/۱.۷ اینچی، لنز ۱۶ میلی‌متری f/۲.۲ فوق عریض و لنز زوم تله فوتو ۸۵ تا ۱۲۵ میلی‌متری f/۲.۳ تا f/۲.۸ می‌باشد. این دستگاه به یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی نیز مجهز شده است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که سونی گوشی هوشمند جدید خود را با همین مشخصات دوربین ارائه کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: