کد خبر: ۳۸۳۷۰۳
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
0
بیت الله برقراری در ارتباط با کمک بانک قرض الحسنه مهر ایران به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان گفت: دو نهاد از این تفاهم نامه سود خواهند برد و بانک مهر به ما کمک بسیاری خواهد کرد
بانک مهر می‌تواند کمک رسانی بسیار مفیدی برای صندوق باشد
بیت‌الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: وقتی منابع خودمان را در یک بانک اسلامی افزایش می‌دهیم باعث می‌شود صندوق هم در بحث منابع تقویت شود و هم ما بتوانیم در قالب تفاهم‌نامه تعهدات خودمان را جامع عمل بپوشانیم به این دلیل نیازمند این هستیم که این تفاهم‌نامه را بعد از انعقاد عملیاتی شویم تا به‌صورت نمادین نشود.

وی افزود: هر شخصی در حوزه خود به مردم خدمت‌رسانی کند باعث افزایش رضایتمندی مردم می‌شود و این رضایتمندی نگاه رهبر انقلاب است. امیدواریم این تفاهم‌نامه موجب برکت و رشد هر دو نهاد شود.

سید سعید شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز خاطرنشان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال‌های اخیر و با استقبال مردم عزیز و ذی‌نفعان خود در تمامی زمینه‌ها رشد بسیار چشمگیری را تجربه کرده است.
 
شمسی‌نژاد خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم هم اقدامات بسیار خوبی در جهت ترویج فرهنگ بانکداری اسلامی و فرهنگ قرض‌الحسنه انجام داده که زمین و بروز بسیار مناسبی را در معرض نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به اهمیت این تفاهمنامه تاکید کرد: مفتخریم میزبان بازوی اجرایی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان؛ روستاییان و عشایر هستیم. این صندوق در گذشته نیز با ما تعامل بسیار خوبی داشت. اما با نگاه اعتقادی و جهادی دکتر برقراری این تفاهم‌نامه به امضا رسید که نشان‌دهنده گسترش فعالیت‌ها و همکاری‌ها بیش‌از پیش باشیم. به خود می‌بالیم که در خدمت به کلیه روستاییان، عشایر و کشاورزان کشور باشیم.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: