April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۳۸۰۶
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۰
0
تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو ۴ پرو سامسونگ رسما معرفی شد. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ G کوالکام و یک باتری ۷۶۰۰ میلی آمپر ساعتی قابل تعویض پشتیبانی می‌کند.
رونمایی از تبلت جان سخت سامسونگ با باتری قابل تعویض
سامسونگ به تازگی جدیدترین تبلت مقاوم خود، گلکسی تب اکتیو ۴ پرو را بطور رسمی عرضه کرده است. این دستگاه با ارتقاء به اتصال ۵ G زیر ۶ گیگاهرتز و وایفای ۶ E راه اندازی شده است و از باند‌های خصوصی ۴ G/LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

این تبلت به یک صفحه نمایش لمسی ۱۰.۱ اینچی TFT LCD (۱۹۲۰ در ۱۲۰۰)، یک پردازنده هشت هسته‌ای ۶ نانومتری که احتمالا اسنپدراگون ۷۷۸ G کوالکام است و در دو پیکربندی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می‌شود.

گلکسی تب اکتیو ۴ پرو از کارت microSD و باتری ۷۶۰۰ میلی آمپر ساعتی قابل تعویض نیز پشتیبانی می‌کند. می‌توانید این تبلت را بدون باتری و در حالی که آن را به برق متصل کرده اید، استفاده کنید و قادر است حتی در محیط‌هایی با دمای بالا نیز کار کند. یک قلم S Pen همراه با این دستگاه ارائه می‌شود.

از گزینه‌های اتصال تبلت جدید سامسونگ می‌توان به ۵ G، GPS، LTE، وایفای ۶، بلوتوث ۵.۲، NFC، عملکرد هیبریدی دو سیم کارته (در امریکای شمالی) و حسگر اثر انگشت تعبیه شده در کلید Home اشاره کرد. این دستگاه با وزن ۶۷۴ گرم و ضخامت ۱۰.۲ میلی متر ارائه می‌شود و اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI سامسونگ را اجرا می‌کند.

تبلت گلکسی تب اکتیو ۴ پرو و قلم S Pen آن هر دو از استاندارد IP ۶۸ برای محافظت در برابر گرد و غبار، خاک و شن استفاده می‌کنند و تا مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب شیرین دوام می‌آورند.

این تبلت طبق استاندارد MIL-STD-۸۱۰ H در برابر ارتفاع، رطوبت، اسپری نمک، گرد و غبار و لرزش مقاومت می‌کند. به گفته سامسونگ، گلکسی تب اکتیو ۴ پرو از ماه سپتامبر در بخش‌هایی از اروپا ارائه خواهد شد و از سال آینده در آسیا، آمریکای لاتین، آمریکای شمالی و خاورمیانه در دسترس قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: