کد خبر: ۳۸۳۸۲۱
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
0
سفیر اوگاندا در ایران گفت: شرکت‌های بازرگانی ایرانی برای رفع مشکلات ارزی، با اوگاندا از سیستم تهاتری استفاده کنند.
تهاتر کالا بین ایران و اوگاندا برای رفع مشکلات ارزی
سفیر اوگاندا در ایران در کارگاه بین‌المللی گسترش همکاری‌های اقتصادی ایران و قاره آفریقا گفت: اوگاندا دسترسی وسیعی به بازار‌های بین‌المللی دارد و شرکت‌های بازرگانی برای واردات و صادرات و رفع مشکلات ارزی می‌توانند در تبادلات بین دو کشور از سیستم تهاتری بهره‌مند شوند.

محمد تزیکوبا کیسامبیر کشورش را با قابلیت تجارت آزاد برشمرد، که مزایای مهمی برای سرمایه‌گذاران دارد و گفت: شرکت‌هایی که مشتاق به سرمایه‌گذاری در حوزه زراعت و کشاورزی جهت تولید و صادرات انواع میوه و مواد غذایی هستند، می‌توانند از زمین‌های کشاورزی مناسب و ارزانی که برای تولید بدون محدودیت وجود دارد، استفاده کنند.

وی از موقعیت مناسب کشور اوگاندا در قاره آفریقا که راهی جهت ورود به تمام بازار شرق آفریقا است، به عنوان مزیتی مهم برای سرمایه‌گذاران نام برد و تاکید کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، به دلیل وجود پارک‌های حفاظت شده و مناطق زیبای گردشگری، می‌تواند یک اتفاق جالب برای توریست‌های ایرانی باشد. همچنین سرمایه‌گذاری در حوزه ساخت و ساز هم یک سرمایه‌گذاری مناسب در کشور اوگاندا برای شرکت‌های ایرانی محسوب می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: