April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
مدیرعامل منطقه آزاد انزلی درنشست با شورا و شهردار انزلی بیان کرد:
کد خبر: ۳۸۳۸۵۲
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
0
مدیرعامل منطقه آزاد انزلی درنشست با شورا و شهردار انزلی بیان کرد: به دنبال راهکارهای قانونی برای توسعه همکاری‌ها و حمایت از مدیریت شهری انزلی هستیم.
به دنبال راهکارهای قانونی برای توسعه همکاری‌ها و حمایت از مدیریت شهری انزلی هستیم
به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی، نشست هم اندیشی مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بندرانزلی برگزار شد. در این جلسه که اعضای هیأت مدیره و معاونین سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند مباحثی در خصوص توسعه همکاری‌های فی ما بین بر پایه قوانین منطقه آزاد انزلی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دو طرف در زمینه‌های مختلف مطرح و تبادل نظر شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تأکید بر لزوم ثبات مدیریت شهری، یکی از آفات شورای شهر‌ها را تغییر مداوم و عزل و نصب‌های شهرداران عنوان و با اشاره به اینکه یکی از مزیت‌های شهر انزلی عدم مواجه با معضل عدم ثبات مدیریتی است، اضافه کرد: یکی دیگر از معضلات شهر‌ها در اداره امور شهر، بحث درآمد پایدار است که چالش زیادی را برای مدیران شهری برای پرداخت حقوق و توسعه شهر ایجاد می‌کند به گونه‌ای که نمی‌توان با تکیه بر آن اقدام به اجرای پروژه‌های جدید کرد.
عیسی فرهادی با اشاره بر اهمیت لایحه الحاق مناطق جدید به منطقه آزاد انزلی آن را گامی برای حمایت بیشتر از فرصت‌ها و مزیت‌های توسعه‌ای استان، خصوصاً شهر انزلی اعلام کرد و گفت: در صورت تصویب این لایحه می‌توان از ظرفیت بالای آن به نفع مردم انزلی و اشتغال شهر و استان بهره برد؛ در عین حال سازمان منطقه آزاد انزلی به دنبال گسترش کیفی منطقه آزاد است و در همین راستا سرمایه‌گذارانی که در منطقه آزاد حضور یافته‌اند را ترغیب به سرمایه گذاری در شهر انزلی می‌کنیم.
وی با تأکید بر ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی، اضافه کرد: منطقه آزاد انزلی به عنوان تنها منطقه آزاد شمال کشور و با برخورداری از ظرفیت نزدیکی به جمعیت ۳۰ میلیونی کشور، سکاندار توسعه و پیشرفت منطقه و استان و کشور است که با ورود میلیونی گردشگران و توسعه همکاری‌ها با کشور‌های عضو اوراسیا می‌تواند نقش فزاینده‌ای در رشد مبادلات تجاری، و افزایش اشتغال داشته باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه رفع موانع خدمات رسانی به شهر انزلی و مردم بومی منطقه در چارچوبی قانونی در دستور کار سازمان منطقه آزاد انزلی قرار دارد؛ بر لزوم استمرار جلسات مشترک با اعضای شورای شهرستان و شورای ۵ روستای شهرستان که در محدوده این منطقه واقع شده، تصریح نمود و افزود: یکی از رسالت‌های منطقه آزاد حمایت از فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی است.
شعبان جعفری، رییس شورای شهر انزلی در این نشست، با تأکید بر همگرایی حاکم بر سازمان منطقه آزاد انزلی و شهر انزلی؛ شورا و مدیریت شهری را در کنار منطقه آزاد انزلی عنوان کرد و یادآور شد: یکی از درخواست‌های اعضای شورا، همکاری مستمر در چارچوب قوانین منطقه آزاد و بهره مندی بیشتر مردم منطقه و شهرستان از مزایای منطقه آزاد انزلی است؛ چراکه بندر انزلی با سابقه دیرین خود در کنار منطقه آزاد انزلی ایستاده تا با کمک هم مسایل اشتغال، محیط زیست، تالاب انزلی و… را مدیریت و ساماندهی کنیم.
در ادامه خلیلی شهردار بندر انزلی و هر یک از اعضای شورای شهر انزلی درباره مسایل صنفی، اشتغال، درآمد پایدار شهر و همچنین کمک به بازسازی ورزشگاه سیروس قایقران انزلی و ضرورت حمایت از تیم فوتبال ملوان انزلی اظهار نظر کردند و خواستار ایجاد کارگروه مشترک بین سازمان منطقه آزاد انزلی و مدیریت شهری بندر انزلی شدند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: