کد خبر: ۳۸۳۸۶۶
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
0
شرکت سامسونگ می‌گوید که برخی از اطلاعات کاربران مانند نام، اطلاعات تماس، تاریخ تولد و اطلاعات ثبت محصول در دست هکر‌ها افتاده است.
خبر بد سامسونگ برای کاربران تایید شد
سامسونگ یک حادثه امنیتی سایبری دیگر را فاش کرده است. در حالی که یک حمله در اوایل سال جاری منجر به دستیابی هکر‌ها به کد منبع گلکسی شد، این بار مهاجمان اطلاعات شخصی برخی از مشتریان را به دست آوردند.

این شرکت می‌گوید که شماره‌های تامین اجتماعی، شماره کارت‌های اعتباری و نقدی کاربران فاش نشده است. با این حال، این ممکن است اطلاعاتی مانند نام، اطلاعات تماس و اطلاعات جمعیت شناسانه، تاریخ تولد و اطلاعات ثبت محصول در دست هکر‌ها افتاده باشد. همه کاربران تحت تاثیر این حمله قرار نگرفته اند با این حال این شرکت مستقیماً از طریق ایمیل به برخی از مشتریان این نفوذ را اطلاع خواهد داد.

این شرکت گفت که اقداماتی را برای ایمن سازی سیستم‌های خود انجام داده است و با یک شرکت امنیت سایبری شخص ثالث همکاری خواهد کرد همچنین اطلاعات این حمله نیز در اختیار مجریان قانون قرار خواهد گرفت. سامسونگ گفت که لازم نیست مشتریان کار خاصی را انجام دهند با این حال، این شرکت پیشنهاد می‌کند که افراد در صورت دریافت ایمیل‌های مشکوک احتیاط کنند.

سامسونگ افزود: "ما متعهد به حفاظت امنیت و حریم خصوصی مشتریان خود هستیم. ما به کار‌های جدی برای توسعه و اجرای گام‌های فوری و بلندمدت برای افزایش بیشتر امنیت در سراسر سیستم‌هایمان ادامه خواهیم داد. "
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: