April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۳۸۷۵
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
0
شرکت بیمه پارسیان در پنج ماهه نخست امسال رقمی بیش از ۲ هزار و ۴۶۹ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرده که در مقایسه با حق بیمه تولیدی یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی این شرکت در سال گذشته، رشدی ۸۰۰ میلیارد تومانی را نشان می‌دهد.
رشد ۸۰۰ میلیارد تومانی حق بیمه تولیدی در بیمه پارسیان
شرکت بیمه پارسیان گزارش فعالیت یک ماهه خود را در سامانه کدال منتشر کرده که براساس آن این شرکت از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، ۲هزار و ۴۶۹ میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان حق بیمه در رشته‌های مختلف تولید کرده است.

این در حالی است که حق بیمه تولیدی این شرکت در مدت زمان مشابه سال گذشته برابر با یک هزار و ۶۳۲ میلیارد و ۱۲۴ میلیون تومان بود.

همزمان این شرکت یک هزار و ۴۰۸ میلیارد و ۷۹۹ میلیون تومان نیز در پنج ماهه نخست امسال خسارت پرداخت کرده است. این رقم برای مدت زمان مشابه سال گذشته برابر با ۷۷۸ میلیارد و ۱۴۲ میلیون تومان بود.

این گزارش نشان می‌دهد که ۳۸ درصد (معادل ۹۴۳ میلیارد تومان) از حق بیمه تولیدی بیمه پارسیان در این مدت مربوط به رشته ثالث اجباری و ۱۹ درصد (معادل ۴۶۷ میلیارد تومان) مربوط به رشته درمان بوده است.

این شرکت در پنج ماهه نخست سال قبل، ۴۳ درصد از حق بیمه تولیدی خود را در رشته ثالث اجباری و ۱۴ درصد را در رشته درمان تولید کرده بود.

بیمه پارسیان با با نماد پارسیان در بورس تهران فعالیت می‌کند، در مردادماه امسال ۵۳۴ میلیارد و ۳۶۲ میلیون تومان حق بیمه تولید کرده و ۳۳۰ میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان نیز خسارت پرداخت کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: