April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۳۹۰۴
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
0
بارش سنگ‌های تگرگ در اسپانیا موجب کشته شدن یک کودک و زخمی شدن دست کم ۷۰ نفر شد.
مرگ کودک خردسال بر اثر اصابت سنگ تگرگ
یک دختر ۱ ساله اسپانیایی بر اثر اصابت سنگ تگرگ ۴ اینچی جانش را از دست داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی اسپانیا این کودک پس از این حادثه به بیمارستان جوزف تروئتا در خیرونا منتقل، اما صبح روز چهارشنبه مرگ وی به علت ضربه مغزی شدید توسط پزشکان اعلام شد.

بارش تگرگ در ساعت ۷.۳۰ دقیقه بعدازظهر روز سه شنبه آغاز شد و دقایقی بعد این کودک ۲۰ ماهه مورد اصابت یک سنگ تگرگ قرار گرفت. بارش سنگ‌های تگرگ به مدت حدود ۱۵ دقیقه ادامه داشت.

این کودک یکی از ۶۷ قربانی‌ای بود که بر اثر طوفان شدید و بارش سنگ تگرگ در شهر لا بیسبال د المپوردا دچار حادثه شدند. یکی از قربانیان زنی بود که بر اثر جراحات وارده در بیمارستان بستری شد.

بنا به گزارش دیلی میل، در این حادثه که بعدازظهر روز سه شنبه رخ داد دست کم ۶۷ نفر بر اثر جراحات وارده به سر و صورت و همچنین بریدگی ناشی از اصابت یخ و شکستگی استخوان روانه بیمارستان شدند.

بنا به این گزارش اداره آتشنشانی محلی دست کم ۴۰ مورد گزارش حادثه در مورد آسیب دیدگی منازل، سیم‌های برق و همچنین کمک به افراد مجروح دریافت کرد. تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است سنگ‌های تگرگی را که با شدت زیادی به کف آسفالت خیابان برخورد می‌کند نشان می‌دهد. در یک صحنه از یکی از ویدئو‌ها در حالی که شیشه‌های خودرو‌ها بر اثر اصابت سنگ‌های تگرگ شکسته شده اند دیده می‌شوند.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که یکی از مرگبارترین بارش‌های سنگ تگرگ در سال ۱۸۸۸ در شهر مرادآباد هند اتفاق افتاد. در آن حادثه دست کم ۲۵۰ نفر بر اثر اصابت سنگ‌های تگرگی که اندازه یک پرتقال بودند کشته شدند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: