وزیر جهاد کشاورزی
کد خبر: ۳۸۳۹۲۴
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
0
سید جواد ساداتی نژاد گفت: طرح اصلاح الگوی کشت در مراحل نهایی است و در روزهای آینده ابلاغ می‌شود.
سید جواد ساداتی نژاد (امروز دوشنبه 14 شهریور)در آیین آغاز سال زراعی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ و تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی با حضور رییس جمهور، اظهار کرد: حضور رییس جمهوری در این مراسم اعتماد به نفس خوبی به فعالان بخش کشاورزی می‌دهد و امیدواریم در سال زراعی جدید، رکورد‌های بیشتری را در بخش کشاورزی ثبت کنیم و بهبود بهتری را داشته باشیم.

ساداتی نژاد تصریح کرد: با حضور رئیس جمهور در وزارت جهاد کشاورزی و برگزاری نشست نظارت ستادی طرحی را به عنوان مأموریت وزارت جهاد کشاورزی با عنوان تامین غذای با کیفیت، سالم و ارزان با منشأ داخلی ابلاغ شد که یک اتفاق و ریل جدید برای این وزارتخانه در آغاز سال دوم دولت سیزدهم است.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: طرح اصلاح الگوی کشت که مراحل نهایی خود را طی می‌کند، طبق قانون در روز‌های آینده ابلاغ می‌شود.

ساداتی نژاد بیان کرد: تغییر از سیاست قیمتی به سیاست‌های غیر قیمتی که در بسیاری از کشور‌های جهان اجرا شده و توانست تولیدات را افزایش بدهد، از جمله فصل‌های سیاستی سال زراعی جدید است که برای نمونه برزیل که یک کشور واردکننده بود با این تغییر سیاست غیر قیمتی امروز به تولیدکننده ۲۰ درصد غذای جهان تبدیل شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: