بازدید مدیرعامل بیمه سرمد از شعبه شرق تهران
کد خبر: ۳۸۴۰۷۱
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
0
یعقوب رشنوادی در بازدید از شعبه بیمه سرمد در شرق استان تهران، گفت: با عبور حق بیمه تولیدی شرکت از هزار میلیارد تومان، امید داریم بتوانیم به اهداف خود در سال ۱۴۰۱ دست پیدا کنیم.
رشنوادی: باید اهداف سال ۱۴۰۱ را محقق کنیم
یعقوب رشنوادی مدیرعامل این شرکت، صبح امروز از شعبه شرق استان تهران بازدید کرد و با مدیران و کارشناسان این شعبه و بخش درمان دیدار و گفتگو کرد.

رشنوادی در این دیدار، ضمن بازدید از بخش سامانه پرداخت آنلاین خسارت‌های درمان که به‌زودی کار خود را آغاز خواهد کرد، بر تسریع پرداخت خسارت‌های درمان تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به رشد ۶۵ درصدی پرتفوی بیمه سرمد در پنج ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته گفت: با عبور حق بیمه تولیدی شرکت از هزار میلیارد تومان در پایان مرداد ماه، امید داریم بتوانیم به اهداف خود در سال ۱۴۰۱ دست پیدا کنیم و سال خوبی را برای سرمد رقم بزنیم.

مدیرعامل بیمه سرمد خاطر نشان کرد: با توجه به عملکرد شرکت در سه ماهه نخست سال جاری، شرکت در مسیر خوبی قرار گرفته و باید با تمرکز بر حرفه‌ای گرایی و برنامه محوری، این موفقیت‌ها تداوم ببخشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: