April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۴۱۲۵
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
0
مراسم بدرقه کاروان خادمین موکب شهدای سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی و جمعی از مدیران و کارکنان سازمان انجام شد و اعضای این کاروان با عبور از زیر کلام‌الله مجید و تبرک به کلام خداوند، عازم این سفر معنوی شدند.
اعزام کاروان خادمین موکب شهدای سازمان تأمین‌اجتماعی در آستانه اربعین حسینی
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های این سازمان در این مراسم با اشاره به عظمت اربعین حسینی (ع) و توفیق حضور در این مراسم گفت: سعادت و توفیق زیارت اربعین حسینی و خدمت به زوار امام حسین (ع) نصیب شما شده است و باید قدر آن را بدانید و برای امت اسلام و مردم عزیز کشورمان دعا کنید.

دکتر احمد اسفندیاری خدمت به زوار امام حسین (ع) را ارزشمند و دارای برکات و توفیقات فراوانی توصیف کرد و افزود: ستاد ویژه اربعین سازمان به دستور دکتر موسوی، مدیرعامل از اردیبهشت ماه تشکیل شد و پیرو ابلاغ ریاست‌جمهوری مبنی بر تسهیل‌گری دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه اربعین، سازمان برنامه‌های متعددی را تدوین کرد. از آن جایی که سازمان تأمین‌اجتماعی بیش از ۵۳ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و قطعاً جمعیت فراوانی از زوار از خانواده بزرگ سازمان هستند، سازمان تأمین‌اجتماعی سه موکب درمانی با امکانات و تجهیزات پزشکی و نیروی متخصص در مرز‌های مهران، شلمچه و چزابه دایر کرد و در کربلای معلا نیز موکب درمانی این سازمان از چند روز آینده در خدمت عاشقان و زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) است.

وی اظهار داشت: در ماه‌های گذشته برای حضور همکاران خادم در موکب سازمان، فراخوان دادیم و همکاران داوطلب فراوانی در این فراخوان ثبت‌نام کردند و در این جمعیت گروه‌های مختلفی از همکاران از سراسر کشور با تخصص‌های مختلف عازم کربلای حضور دارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: