کد خبر: ۳۸۴۲۹۰
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
0
حسن شریفی مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان بیمه ایران طی سخنانی، پیشکسوتان شرکت را گنجینه‌های ارزشمند نامید و از آن‌ها قدردانی کرد.
دیدار مدیر عامل بیمه ایران با اعضای کانون بازنشستگان
شریفی این نشست را بسیار خاص و ارزشمند خواند و آن را زمینه ساز استفاده از سال‌ها تجربه و دانش همکاران بازنشسته، برای شکوفایی و تعالی شرکت دانست و تاکید کرد: علی رغم موانع قانونی و حقوقی که در پرداخت تسهیلات و حقوق و مزایای همکاران وجود دارد با پیگیری‌های فراوان واقدامات خوبی که صورت گرفته، امیدوارم هر چه زودتر شاهد بهبود وضعیت معیشتی و نظام پرداخت همه همکاران شاغل و بازنشسته باشیم و با اهتمام کامل نسبت به پیگیری و اجرایی شدن درخواست‌های عزیزان بازنشسته تلاش خواهیم کرد.

اعضای کانون بازنشستگان نیز ضمن تشکر از مدیر عامل برای برگزاری این جلسه، مسائل، مشکلات و موارد مختلفی که همکاران بازنشسته با آن مواجه هستند از جمله مشکلات مرتبط با حوزه بیمه درمان، بهبود تعرفه‌ها و پاداش‌های مناسبتی، متناسب سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین را مطرح نمودند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: