استاندار اردبیل در دیدار با مدیر عامل بیمه ایران عنوان کرد:
کد خبر: ۳۸۴۲۹۲
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
0
استاندار اردبیل گفت: بیمه‌ها نقش مهم و قابل توجهی در کمک به دولت و کاهش فاصله بین استان‌های کم برخوردار با استان‌های برخوردار ایفا می‌کنند.
بیمه ها، یاریگر دولت در کاهش فاصله بین استان‌های کم برخوردار و برخوردار
سیدحامد عاملی در نشست با حسن شریفی، مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بیمه ایران اظهار کرد: برای کاهش فاصله بین استان‌های برخوردار و کم‌برخوردار، بیمه‌ها می‌توانند نقش مهم و قابل توجهی را برای کمک به دولت ایفا کنند و در این راستا بیمه ایران تأثیرگذاری و نقش‌آفرینی مهمی دارد.

وی افزود: استان اردبیل یکی از استان‌های کم‌برخوردار کشور محسوب می‌شود و در حوزه‌های مختلف، رتبه استان پایین‌تر از سایر استان‌ها است.

استاندار اردبیل ادامه داد: زیرساخت‌های استان اردبیل در حوزه راه‌های مواصلاتی، آب، برق و گاز نیازمند اقدامات ویژه و اساسی است تا مشکلات فعلی و آینده استان در حوزه‌های مذکور رفع شود که به این منظور پروژه‌هایی در حال اجرا بوده و برای اجرای برخی دیگر از پروژه‌ها نیز برنامه‌ریزی شده است.

عاملی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم، کاهش فاصله قابل توجه در بین استان‌های برخوردار و کم‌برخوردار بوده که در این زمینه استان اردبیل برای رفع کمبود‌های موجود، نیازمند توجه ویژه و اساسی است
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: