کد خبر: ۳۸۴۳۱۸
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
0
طبق آنچه سامانه پایش کیفی هوای کشور در ساعت ۲۲ امروز اعلام کرده است، وقوع گرد و غبار عاملی شده است تا هوای برخی از نقاط خوزستان از جمله شادگان در حالت خطرناک قرار گیرد.
هشدار مهم؛ وضعیت هوای خوزستان خطرناک شد+جزییات
در پی وقوع گرد و غبار در برخی شهر‌های خوزستان، سامانه پایش کیفی هوای کشور در ساعت ۲۲ روز یکشنبه، شاخص کیفی هوای شادگان را ۵۰۰ در شرایط خطرناک اعلام کرده است.

همچنین این سامانه شاخص کیفی هوای هندیجان را ۱۸۶ و کارون ۱۵۶ در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها گزارش کرده است. بنا بر این گزارش، شاخص کیفی هوای بهبهان ۱۲۶، شوشتر ۱۰۴، گتوند ۱۰۶ و اهواز ۱۰۳ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و شاخص کیفی هوای امیدیه، اندیمشک، ایذه، رامشیر، رامهرمز و مسجدسلیمان نیز در این زمان در شرایط قابل قبول (سالم) گزارش شده است.

ایستگاه‌های پایش هوا در آبادان، خرمشهر، بندرامام خمینی (ره)، حمیدیه، دزفول و شوش نیز از مدار خارج بوده و داده‌ای برای نمایش نداشتند.

گرد و غبار با ۶ برابر حد مجاز در خرمشهر
همچنین روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان در ساعت ۱۶ امروز یکشنبه میزان گرد و غبار ۱۰ میکرون (PM ۱۰) را در خرمشهر ۸۵۴ میکروگرم برمترمکعب (۶ برابر حدمجاز) اعلام کرد. میزان غلظت گرد و غبار در همین زمان در هندیجان ۵۴۵، شادگان ۳۲۰ و اهواز ۱۶۱ میکروگرم برمترمکعب گزارش شد.

بر اساس این گزارش، هواشناسی خوزستان، تا روز دوشنبه وزش باد در مناطق غربی، جنوبی، مرکزی و شمال غربی خوزستان را متوسط گاهی شدید پیش بینی کرده که احتمال برخاستن گرد و غبار محلی و موقتی در ساعاتی از بعدازظهر‌ها در این مناطق وجود دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: