April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۴۳۲۰
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
0
نوسانات قیمت خودرو‌های داخلی در شبانه روز گذشته ادامه داشت و قیمت خودرو‌هایی مانند دنا، تارا، و پژو کاهش یافت.
بازار خودرو ریزشی شد
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت خودرو‌های پژو در ۲۴ ساعت گذشته است به طوری که ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ در ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان ارزان شده است و به ۵۹۰ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۳۵۷ میلیون تومان قیمت خورده است و قیمت پژو ۲۰۷ MC اتوماتیک نیز از ۴۷۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۷۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت پژو پارس XU ۷ مدل ۱۴۰۱ نیز از ۳۰۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۰۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان ارزان شده است و ۲۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودرو‌های تارا نیز در این مدت ارزان شدند به طوری که مدل ۱۴۰۱ این خودرو از ۵۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۸۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۵۶۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۶۰ میلیون تومان رسیده است.

خودرو‌های دنا نیز در این مدت شاهد کاهش قیمت‌ها بودند به طوری که قیمت دنا پلاس ۵ دنده توربو مدل ۱۴۰۱ از ۴۶۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۵۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۴۶۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۵۵ میلیون تومان رسیده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: