به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین با حضور در دو شعبه ایثار و شهید سردار قاسم سلیمانی با بیان تبریک سالروز تاسیس بانک ملی ایران به کارکنان این شعب این روز را گرامی داشت و از فعالیتها و تلاشهای آنها در ارائه خدمات بهینه به مشتریان قدردانی کرد.
وی ضمن بازدید از بخشهای مختلف این شعب، از نزدیک در جریان فعالیتهای آنها قرار گرفت و در ادامه با ارائه رهنمودهای لازم بر ضرورت ارتباط موثر کارکنان با مشتریان و توجه به نیازهای آنها تاکید کرد.
فرزین در جریان این بازدیدها با بیان این که بانک ملی ایران در صنعت بانکداری از محصولات نوین، خدمات فناورانه و نوآورانه منحصر به فردی داراست، اظهارداشت: مدیران و کارکنان شعب با معرفی محصولات الکترونیک و خدمات اعتباری نوین بانک به مشتریان میتوانند از این امکانات برای رشد موقعیت شعب خود نهایت بهره را ببرند.
مدیرعامل بانک ملی ایران در این بازدیدها توجه به نیاز مشتریان، گسترش و توسعه خدمات «کران کارت» به منظور ارائه خدمات متنوع ارزی و ریالی به مشتریان بانک، گسترش خدمات الکترونیک، تقویت فعالیتهای بازاریابی شعب و افزایش صدور ضمانت نامه را از جمله اولویتهای اجرایی این شعب برشمرد.
گفتنی است، در جریان این بازدیدها مصطفی امیری قادی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، محمد رضا عبدالملکی رئیس اداره کل حوزه مدیریت و مهدی سوهانیان رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران دکتر فرزین را همراهی میکردند.