کد خبر: ۳۸۴۳۶۳
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
0
با هدف بهبود فرآیند مشتری‌مداری و تصحیح روش پاسخدهی به سؤالات مشتریان، همه کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آزمون روان‌شناختی شرکت کردند.
آزمون روان‌شناختی کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد
به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با عنایت به اهمیت حوزه فعالیت کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان، اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان با همکاری اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک اقدام به تعیین شرح وظایف شغل و شاخصه‌های مهم شخصیتی مورد نیاز شغل مذکور کرده است.
در این رابطه و به‌منظور ارزیابی میزان تطبیق ویژگی‌های شخصیتی کارکنان با شاخصه‌های مد نظر، همه کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان در آزمون روانشناختی طراحی شده که با حضور روانشناس معتمد بانک برگزار شد، شرکت کرده و پاسخگوی سؤالات مربوطه بودند.
پس از تحلیل نتایج آزمون در کمیته تخصصی جذب نیرو‌های مرکز ارتباط با مشتریان بانک، نقاط ضعف کاربران و دوره‌های آموزشی مورد نیاز آن‌ها برای ارتقای عملکردشان شناسایی و اقدام لازم در این خصوص انجام خواهد شد.
شایان ذکر است مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سه شیفت صبح، عصر و بامدادی مشغول فعالیت و پاسخدهی به مشتریان بانک می‌باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: