April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۴۳۸۹
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
0
یاسر شاه پیری گفت: سیاست این سازمان حمایت و بهره مندی از توان و ظرفیت‌های هنرمندان بومی از جمله هنرمندان تئاتر در اجرا‌های داخل و خارج جزیره است.
دعوت از هنرمندان تئاترکیش برای مشارکت در برگزاری رویداد‌های منطقه‌ای
یاسرشاه پیری معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش عصر دوشنبه ۲۱ شهربور ۱۴۰۱ در نشست صمیمی با هنرمندان تئاتر کیش با اشاره به نقش پر رنگ هنرمندان تئاتر در فرهنگسازی جامعه گفت: هنرمندان تئاتر با بکارگیری از هنر خود که آن را عامل سرزندگی و حیات جامعه می‌دانم؛ می‌توانند در فرهنگ سازی جامعه کیش نقش آفرینی کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از برنامه‌های این سازمان با رویکرد "رویداد محوری" در حوزه فرهنگسازی خبر داد و گفت: با مشارکت فعال و پویای جوامع هنری؛ برنامه‌های متنوع و مخاطب پسند در نیمه دوم سال در حوزه فرهنگسازی اجرا خواهد شد.

شاه پیری خاطر نشان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج، ایجاد نشاط و پویایی درجامعه، آموزش‌های کیشوندی، مهارت هایزندگی، پیشگیری از اعتیاد، روز کیش، بهره گیری از دانش روانشناسان برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، رعایت محیط زیست و توسعه فعالیت‌های آموزشی از جمله رویداد‌های برنامه ریزی شده در معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این آماده دریافت پیشنهادات هنرمندان کیش در مسیر فرهنگسازی موضوعات مد نظر در جامعه به ویژه در حوزه کودک و طنز هستیم؛ افزود: هنرمندان تئاتر می‌توانند با تدوین اجرا‌های مختلف هم سو با این رویداد‌ها و همزمان با آنها، در مسیر فرهنگسازی و اعتلای هنر گام بردارند و از حمایت‌های این سازمان بهره‌مند شوند.

شاه پیری با تجزیه و تحلیل راه‌های توسعه بیش از پیش هنر نمایش در کیش بر همدلی و همفکری هنرمندان و سازمان تاکید کرد و افزود: برگزاری مداوم دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های تئاتر و کلاس‌هایاستعدادیابی و برگزاری جشنواره‌ها از جمله تئاتر کافه ساحلی و تبدیل آن‌ها به عنوان برند گردشگری از جمله مواردی است که با همکاری سازمان و هنرمندان تئاتر در جزیره کیش قابلیت اجرایی دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ضمن قدردانی از حضور هنرمندان در این جلسه اظهار امیدواری کرد که با ایجاد هم‌افزایی و همدلی بیشتر، خدمات هنری و فرهنگی بیشتری به کیشوندان و گردشگران ارائه شود.

در پایان این جلسه هنرمندان به بیان دغدغه‌ها و مطالب خود در خصوص مسائل مختلف تئاتر کیش پرداخته و با سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان تبادل نظر کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: