April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۴۴۲۴
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
0
«به سوی قاف» عنوان مجموعه پادکست‌هایی‌ست که بخش اول آن در ۲۰ قسمت روی آنتن رادیو سلامت می‌رود.
«به سوی قاف»؛ روایتی متفاوت از حضور پزشکان در جبهه
بخش اول مجموعه پادکست‌های «به سوی قاف» در قالب ۲۰ قسمت از روز گذشته ۲۰ شهریورماه روانه آنتن رادیو سلامت شده است.

این مجموعه پادکست که تا پایان هفته دفاع مقدس هر روز ساعت ۱۶:۵۵ از رادیو سلامت پخش می‌شود، روایتی متفاوت از حضور جراحان، پزشکان، مدیران، فرماندهان و امدادگرانی است که هشت سال به صورت مستمر در جبهه‌ها حضور داشتند.

مجموعه اول پادکست‌های «به سوی قاف» شامل گفتگو با پزشکانی همچون ایرج فاضل، محمدرضا کلانتر معتمدی، سیاوش صحت، محمدرضا ظفرقندی، عباس ربانی، دکتر زرین تاج کیهانی دوست، محمدعلی محققی، اسماعیل جبارزاده، محمدحسین توانا، حسین قدرت، مسعود خاتمی، سعید مرزبان، عباس فروتن و شهرام توفیقی، سردارانی از جمله نصرالله فتحیان، علی صدری و توکل احدی، هوشنگ قادری و مریم حکمی است.

«به سوی قاف» شامل مصاحبه با صد نفر از کسانی‌ست که در رده‌های مختلف بهداری رزمی، حضوری مستمر و نجات‌بخش از خطوط مقدم و پست‌های امداد تا اورژانس‌ها و بیمارستان‌های صحرایی داشتند.

این مجموعه پادکست‌ها که سعی دارد تا نگاهی مستند به روند شکل‌گیری و پیشرفت بهداری از روز‌های اول تا پایان جنگ داشته باشد، در قالب چهار جلد کتاب در حال تدوین است.

«به سوی قاف» به تهیه‌کنندگی موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت، تدوین امیر خدمتی و گویندگی حمیده طاهری تولید شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: