کد خبر: ۳۸۴۴۲۵
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
0
«بدون مرز» در گفت‌وگو با کارشناسان امور انگلیس، بحران‌ها و تحولات درگذشت ملکه انگلیس و جانشینی چارلز سوم را مورد بررسی قرار می‌دهد.
تاثیر درگذشت ملکه انگلیس بر امور داخلی و خارجی انگلستان
درگذشت الیزابت ملکه انگلیس قطعا تحولی مهم برای مردم و دولت انگلیس و ۱۵ کشور مستعمره این کشور است، او طی هفتاد سال گذشته به عنوان رییس حکومت انگلیس در تصمیمات سیاسی اعم از بحران‌ها، کودتا‌ها و جنگ‌های خانمان‌سوز در جهان مشارکت داشته است.

در عین حال جانشین او چارلز سوم نیز با بحران‌های داخلی و خارجی جدی مواجه خواهد بود. از اختلافات خانوادگی دربار گرفته تا اعتراضات مخالفان سلطنت و همچنین اعتراضات استقلال‌طلبان نسبت به سیاست‌های لندن در کشور‌های اسکاتلند، استرالیا و ایرلند شمالی و.

در برنامه «بدون مرز» این هفته ضمن بررسی این بحران‌ها به نقش ملکه یا پادشاه در تصمیم‌گیری‌های کشور و تناقض در دموکراسی و حکومت موروثی بحث خواهد شد و این موضوعات مورد بررسی قرار می‌گیرند.

برنامه «بدون مرز» کاری است از گروه سیاسی شبکه دو سیما به تهیه کنندگی مرتضی غرقی که سه‌شنبه هر هفته حوالی ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: