April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۴۴۶۵
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
0
شرکت ملی صنایع مس ایران در نظر دارد موضوع مناقصه فوق الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق مناقصه عمومی به شرکت‌ها یا موسسات واجد صلاحیت واگذار نماید:
موضوع:
الف - شرح مختصر کار:

پیاده سازی زیر ساخت و سامانه یکپارچه مانیتورینگ و کنترل تاسیسات امور آب و بازیافت.
توضیح: هدف از این پروژه در راستای ایجاد یک زیرساخت ارتباطی برای اجرای سامانه یکپارچه مانیتورینگ و کنترل تاسیسات امور آب و بازیافت طی مراحل ذیل می‌باشد:

ایجاد شبکه زیرساخت ارتباطی
راه­اندازی سامانه مانیتورینگ و کنترل آنلاین
ذخیره تمامی داده‌ها بر روی سرور مرکزی
خرید، حمل و نصب و راه اندازی تجهیزات مورد لزوم جهت آنلاین سازی ۷ ایستگاه سطح سنج رودخانه ای، ۴ ایستگاه کلرزنی، ۷۰ ایستگاه فلومتر و ۱۲ ایستگاه هواشناسی
پشتیبانی و رفع اشکالات وخطا‌های منطقی، خطا‌های برنامه نویسی، خطا‌های عملکرد سیستم و خطا‌های داده­ای و بانکی سرور مورد نظر از طریق دسترسی به سرور از راه دور بعد از اعلام از طرف کارفرما به صورت تلفنی و یا درخواست کتبی، به طوری که سرور موضوع قرارداد همواره به طور مطلوب در حال کار بوده و قابل استفاده برای دریافت داده از ایستگاه‌های الکترونیکی طی ۲ سال شمسی بعد از راه­اندازی باشد.
ب - مدت اجرا: یکسال از تاریخ ابلاغ قرارداد.

ج - محل انجام کار: ایستگاه‌های هواشناسی واقع در استانهای:کرمان (سایت سرچشمه، خاتون آباد، میدوک، معدن ایجو، معدن سرچشمه، سد رسوبگیر، چاه فیروزه و معدن دره آلو)، آذربایجان شرقی: (تغلیظ سونگون و معدن مزرعه) واستان سیستان و بلوچستان: (چهل کوره) و ایستگاه‌های کلر زنی، دبی­سنج رودخانه­ای و فلومتری که در استان کرمان میباشد.

د - پیش پرداخت: ۱۰ درصد مبلغ قرارداد در قبال اخذ ضمانتنامه معتبر مورد تایید کارفرما می‌باشد؛ و - شرایط متقاضـی:

الف- شرایط لازم برای حضور در مناقصه

۱- داشتن شخصیت حقوقی.

۲- دارا بودن گواهی تایید صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و واجد صلاحیت بودن متقاضی برای شرکت در مناقصات بر اساس دستورالعمل ارزیابی پیمانکاران از منظر ایمنی، بهداشت و محیط زیست.

ب- شرایط مورد نیاز برای شرکت در فرایند ارزیابی

۱- مطابقت اساسنامه شرکت با موضوع مناقصه.

۲- دارا بودن حداقل ۵ سال سابقه در زمینه طراحی و اجرای سیستم­های تله­متری و دارای رزومه مرتبط و ارائه مستندات آن.

۳- حداقل ۳ مورد پروژه مشابه را طراحی و اجرا کرده باشد و ارائه مستندات و گواهی حسن انجام کار آن­ها.

۴- تجربه کار با سنسور‌های هواشناسی، دیتالاگر و مودم را داشته باشد و و ارائه مستندات آن.

۵-دارا بودن توان تجهیزاتی مورد نیاز جهت اجرای موضوع مناقصه مطابق لیست حداقل تجهیزات مندرج در بند "ج" یا در اختیار داشتن آن‌ها طی مدت اجرای موضوع مناقصه).

۶ - توانایی در زمینه تجربه (سابقه اجرایی) و دانش در زمینه کار با RTU و PLC‌های زیمنس و اشنایدر، فلومتر‌های راداری و همچنین فلومتر‌های مدل KROHNE, E&H PROMAG۵۳ و KOBOLD، سنسور‌های هواشناسی، دیتالاگر و مودم

۷- توانایی ارائه مستندات مربوط به کفایت کارکنان کلیدی

۸- داشتن توان و دانش راهبری و مدیریت پروژه.

۹- توانایی ارائه اطلاعات مربوط به توان مالی در ۵ سال گذشته.

۱۰- دانش فنی در زمینه طراحی و مهندسی

۱۱-توانایی اراِئه مستندات مربوط سابقه همکاری با تکنولوژیست/تامین کننده خارجی

۱۲-توانایی ارائه ضمانت نامه معتبر بانکی شرکت در مناقصه معادل ۲، ۰۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال (دو میلیارد ریال)

ج-لیست حداقل تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز جهت انجام پروژه:

موضوع: تذکر مهم:
- مناقصه گران برای حضور در فرایند ارزیابی این مناقصه باید شرایط لازم در بند "الف" فوق را دارا باشند و مدارک مؤید آن را در سامانه درگاه بارگذاری نمایند و در صورت عدم بارگذاری و یا بارگذاری ناقص مدارک مورد نیاز برای احراز شرایط بند "الف"، کارفرما می‌تواند نام متقاضی را از فرآیند ارزیابی مندرج در بند "ب" فوق حذف نماید.

متقاضیانی که دارای شرایط مذکور در بند "و" بوده و آمادگی اجرای کار را دارند، می‌توانند حداکثر ظرف مدت ۱۴ روز پس از تاریخ درج آگهی در روزنامه سراسری، آمادگی خود را از طریق سامانه قرارداد‌های شرکت ملی صنایع مس ایران به آدرس الکترونیکی dargah.nicico.com با انجام مراحل ذیل اعلام نمایند:

الف - انجام فرایند ثبت نام اولیه و دریافت نام کاربری و رمز عبور (شرکت‌هایی که پیش از این در سامانه قرارداد‌ها ثبت نام کرده اند نیاز به انجام این مرحله ندارند)

ب - ورود به سامانه و ثبت درخواست شرکت در مناقصه

د - بارگذاری مدارک مورد نیاز به شرح ذیل (در بخش آپلود اسناد و مستندات):

۱- تصویر اساسنامه و آگهی روزنامه آخرین تغییرات شرکت درخصوص اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل و نیز صاحبان امضای مجاز و تصویر گواهی کد اقتصادی و شناسه ملی شرکت.

۲- تصویرگواهی صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

۳- ارائه تصویر قرارداد‌های کار‌های مشابه در ۵ سال گذشته. (ارائه تصویر قرارداد حداقل سه تجربه موفق در زمینه و یا مشابه با موضوع مناقصه مربوط به ۵ سال اخیر و همچنین رزومه متقاضی که شامل فهرست کلیه قرارداد‌های قبلی و جاری متقاضی باشد و بطور خلاصه شامل موارد: موضوع پروژه، مبلغ اولیه پیمان، مدت پیمان، شماره قرارداد، تاریخ ابلاغ قرارداد، نام کارفرما، محل اجرای پروژه و ... باشد).

۴- ارائه تصویر رضایت نامه از کارفرمایان قبلی و تصویر هرگونه مدرکی که نشانگر حسن سابقه در کار‌های قبلی باشد (رضایت نامه‌ها بایستی مربوط به موضوع مناقصه و یا مشابه با موضوع مناقصه همراه با قرارداد‌های مربوطه باشد).

۵- ارائه تصویر هرگونه مدرکی دال برتوانائی عملیاتی و مدیریتی متقاضی جهت اجرای کار (ساختار تشکیلات شرکت متقاضی، نیروی انسانی متخصص و سوابق مربوطه شامل مدارک تحصیلی و رزومه نفرات کلیدی و متخصص، لیست بیمه دو سال اخیر کارکنان شرکت متقاضی، کنترل پروژه، برنامه ریزی اجرایی و...، رویه‌ها و دستورالعمل‌های موجود در شرکت متقاضی و ...).

۶- ارائه تصویر هرگونه مدرکی دال بر توانائی مالی متقاضی جهت اجرای کار (گردش مالی و گزارش‌های حسابرسی شده، ترازنامه، اعتبارنامه بانکی، اظهارنامه مالیاتی، مفاصا حساب مالیاتی و بیمه مربوط به ۵ سال اخیر).

۷-ارائه مستندات مربوط به توانایی در زمینه تجربه (سابقه اجرایی) و دانش در زمینه کار با RTU و PLC‌های زیمنس و اشنایدر، فلومتر‌های راداری و همچنین فلومتر‌های مدل KROHNE, E&H PROMAG۵۳ و KOBOLD، سنسور‌های هواشناسی، دیتالاگر و مودم

۸ -ارائه کلیه مستندات مربوط به سابقه همکاری با تکنولوژیست/تامین کننده خارجی

۹-ارائه کلیه مستندات مربوط به دانش فنی در زمینه طراحی و مهندسی

۱۰- ارائه کلیه مدارک و مستندات دال بر مالکیت تجهیزات و ماشین آلات (تصویر سند مالکیت یا فاکتور خرید تجهیزات یا اجاره نامه).

۱۱- دریافت دستورالعمل ارزیابی از منظر ایمنی، بهداشت و محیط زیست و فرم‌های پیوست آن از سامانه درگاه و تکمیل فرم‌های الف و ب پیوست دستورالعمل مذکور با امضا صاحبان امضاء مجاز متقاضی و بارگذاری تصویر فرم‌های تکمیل شده (مهم) و مدارک مؤید آن در قسمت مربوطه در سامانه درگاه (مدارکی از قبیل: ساختار سازمانی مدیریت HSE، ارائه HSE PLAN موضوع مناقصه، حسن عملکرد HSE در پیمان‌های قبل و.)

۱۲- دریافت فرم‌های ارزیابی مربوط به این مناقصه از سامانه درگاه، جهت راهنمایی و آگاهی از میزان امتیاز هر معیار و آپلود مدارک مورد نیاز.

توضیح:

- کلیه متقاضیان جهت بارگذاری مدارک مورد نیاز در بند (د) آگهی مناقصه بایستی، با مراجعه به پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران به آدرس الکترونیکی dargah.nicico.com و ورود با نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی خود به بخش (بارگذاری اسناد و مستندات) مراجعه نمایند. (توجه فرمایید با یک بار آپلود مستندات (در فیلد مربوطه به هرمعیار) در این بخش جهت شرکت در مناقصات بعدی نیازی به بارگذاری مجدد مدارک نمی‌باشد).

لازم به ذکر است جهت تایید بارگذاری یا عدم بارگذاری مدارک (در بخش آپلود اسناد ومستندات) مناقصه گران موظف می‌باشند به بخش فرم ارزیابی هرمناقصه رجوع کرده و گزینه تایید ارسال یا عدم ارسال مدارک را انتخاب نمایند و در پایان با استفاده ازگزینه ارسال فرم ارزیابی اقدام به ارسال نهایی مدارک نمایند. (درضمن در فرم ارزیابی مناقصه نیازی به آپلود مدارک نمی‌باشد و فقط انتخاب گزینه تایید یا عدم تایید ارسال مدارک از طریق صفحه آپلود اسناد ومستندات کافی می‌باشد).

- تصویر هر مدرک بایستی در قسمت مشخص شده برای آن در سامانه درگاه بارگذاری شود (بر اساس دسته بندی فوق) و در صورت عدم بارگذاری، نقص و یا بارگذاری تصویر مدرک در قسمت‌های نامرتبط، آن مدرک مورد بررسی قرار نخواهد گرفت و بدیهی است امتیاز آن نیز برای متقاضی منظور نخواهد شد. شایان ذکراست ملاک اصلی بررسی شرکت‌های متقاضی، اسناد بارگذاری شده در سامانه فوق می‌باشد.

- ارائه مدارک فوق الذکر هیچ گونه حقی را جهت متقاضیان برای شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد و اسناد مناقصه به تشخیص کارفرما بین متقاضیان واجد شرایط توزیع میگردد.

توجه:

- شرکت‌های مشارکتی به هیچ عنوان مجاز به ثبت نام و شرکت در مناقصه نمی‌باشند.

-کلیه هزینه‌های درج آگهی‌های مربوط به این مناقصه در وب سایت‌ها و روزنامه‌های سراسری و استانی پس از استعلام از امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران به عهده برنده مناقصه می‌باشد و پس از انعقاد قرارداد از مطالبات پیمانکار کسر خواهد شد.

درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر، متقاضیان می‌توانند با شماره تلفن ۳۴۳۰۳۴۱۰ (۰۳۴) تماس حاصل فرمایند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: