April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۴۴۸۳
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
0
کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان در اطلاعیه شماره ۷ خود اعلام کرد تا متقاضیان ارزیابی حرفه‌ای از طریق سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه‌بندی معلمان در پورتال وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.ir ثبت نام خود را انجام دهند.
اطلاعیه جدید کارگروه اجرایی رتبه بندی معلمان
در راستای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و ماده ٢ آیین نامه اجرایی آن، به اطلاع جامعه معلمان گرامی می‌رساند؛ ثبت نام از متقاضیان ارزیابی حرفه‎ای از طریق سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه‌بندی معلمان در پورتال وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.ir میسر می‎باشد.

متقاضیان محترم می‌توانند نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام نمایند.

شایان ذکر است؛ معلمان شاغل و بازنشسته و اعضای هیت علمی شاغل دانشگاه فرهنگیان یا بازنشسته با مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‎های: علوم تربیتی، مشاوره و روانشناسی که آشنا به فناوری اطلاعات و ارتباطات، دارای انضباط کاری، تحلیل‎گر و دارای روحیه استدلال، پاسخگو نسبت به عملکرد، مسئولیت‎پذیر، دارای توانایی در نگارش و مهارت‎های نوشتاری و صبور و دارای سعه صدر می‌‎باشند، می‎توانند برای شرکت در دوره تربیت ارزیاب رتبه‌بندی معلمان ثبت نام کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: