April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۴۵۱۵
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
0
شماری از مردم غزه با تجمع به رژیم صهیونیستی درباره سرقت منابع گازی فلسطین هشدار دادند.
مردم غزه: بهره برداری از منابع گازی حق ماست
این تجمع با فراخوانی از مردم غزه و برای مطالبه «رفع محاصره غزه و حق بهره مندی مردم این منطقه از منافع منابع گاز زیر دریا و نیز حق تردد از آبراه دریایی این منطقه» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شهاب، گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین در غزه امروز (چهارشنبه) در این تجمع به رژیم صهیونیستی نسبت به سرقت گاز غزه هشدار داده و اعلام کردند: به هر وسیله اعم از آتش و باروت از حق خود دفاع خواهیم کرد. نیرو‌های مقاومت برای مقابله با هرگونه حمله به کشتی‌های غزه در آب‌های ساحلی آماده هستند.

در این برنامه ضمن رونمایی از نقاشی دیواری «گاز ما حق ماست» در بندر غزه، از سنگ بنای افتتاح آبراه غزه پرده برداری شد.

رژه دریایی کشتی‌های ساکنان بندر غزه، به پرواز درآمدن پهپاد «شهاب» گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس و به اهتزاز درآمدن پرچم فلسطین از دیگر برنامه‌های این تجمع برای ارسال پیام مقاومت به رژیم صهیونیستی بود.

سهیل الهندی یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس گفت: مردم ما از حق خود در بهره مندی از منابع طبیعی و گاز و حق تردد در آبراه غزه به سمت آب‌های بین المللی کوتاه نخواهند آمد.

رژیم صهیونیستی در چند ماه اخیر با استخراج گاز از میدان‌هایی که در محدوده مورد اختلاف با لبنان است، در تلاش برای سرقت ثروت طبیعی این منطقه است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: