April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۴۵۲۶
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
0
سکه عصر امروز به قیمت ۱۴ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان معامله شد. این قیمت نسبت به روز قبل ۳۷۰ هزار تومان ریزش را نشان می‌دهد
ریزش قیمت سکه و طلا
قیمت دلار عصر امروز در تهران، سلیمانیه و هرات اندکی اصلاح شد.

قیمت دلار اندکی اصلاح شد

اسکناس آمریکایی امروز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه در تهران نسبت به عصر دیروز تقریبا ۱۰۰ تومان پایین آمد و بر روی ۳۱ هزار و ۳۰۰ تومان قرار گرفت. عده‌ای از معامله گران معتقد بودند بعد از روند صعودی روز‌های گذشته اندکی عقب نشینی طبیعی بوده است.

ترمز روند افزایشی قیمت دلار کشیده شد؟ / پایان جلسه شورای حکام آژانس

عده‌ای دیگر با اشاره به خبر پایان جلسه شورای حکام آژانس درباره ایران مدعی بودند که ترمز روند افزایشی قیمت دلار کشیده شد.

جلسه شورای حکام آژانس درباره ایران امروز بدون قطعنامه پایان یافت. موضوعی که در این چند روز اخیر یکی از محرک‌های افزایش قیمت دلار در تهران بود.

نماینده روسیه در نهاد‌های بین‌المللی در این باره گفت: بحث بر سر راستی‌آزمایی و نظارت در ایران در دور فعلی نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پایان یافت. هیچ قطعنامه یا تصمیمی اتخاذ نشد. فقط تبادل دیدگاه صورت گرفت.

خبر مهم بازار ارز امروز

یکی از خبر‌های مهم بازار ارز امروز این بود که به نظر می‌رسد ایالات متحده برای رئیس جمهور ایران جهت شرکت در جلسه سازمان ملل ویزا صادر کرده است. این خبر با شایعاتی همراه بود. البته رئیس دفتر رئیس‌جمهور در واکنش به شایعات مربوط به صادر نشدن ویزا برای رئیس‌جمهور جهت حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آمریکا، گفت: موارد مربوط به سازمان ملل را بعد از سفر رئیس‌جمهور به ازبکستان توضیح می‌دهیم. با وجود این باید بگویم که رئیسی قصد حضور در مجمع عمومی سازمان ملل را دارد و مقدمات این امر هم انجام شده است.

کاهش قیمت دلار در بازار‌های همسایه

در هرات و سلیمانیه نرخ دلار تقریبا ۱۰۰ تومان کاهش را ثبت کرد. قیمت دلار در بازار هرات عصر امروز ۳۰ هزار و ۸۰۰ تومان بود. در سلیمانیه هم هر برگ اسکناس آمریکایی در محدوده ۳۱ هزار و ۶۵۰ تومان بود.

قیمت درهم نیز امروز افت محدودی را ثبت کرد. نرخ حواله درهم امروز در محدوده ۸ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با دیروز ۵۰ تومان پایین‌تر بود.

ریزش قیمت سکه و طلا

قیمت اونس طلا امروز نزدیک به ۳ دلار بالا رفت و با ۱۷۰۶ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار عصر امروز ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان پایین آمد. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۱ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان بود.

قیمت سکه امامی هم صبح امروز به مسیر رشد روز گذشته ادامه داد. قیمت هر قطعه سکه امامی امروز ۵۱ هزار تومان افزایش به ۱۴ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان رسید، اما در نیمه روز قیمت سکه اصلاح شد و بر روی ۱۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قرار گرفت. این فلز گران بهای داخلی عصر امروز به قیمت ۱۴ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان معامله شد. این قیمت نسبت به روز قبل ۳۷۰ هزار تومان ریزش را نشان می‌دهد. ارزش ذاتی سکه امروز ۱۲ میلیون و ۵۷۱ هزار تومان بود و حباب سکه در محدوده ۱۴ درصد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: