کد خبر: ۳۸۴۶۲۹
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
0
مدیر عامل محترم موسسه ملل در جریان سفر به استان گلستان و در دیدار با همکاران این حوزه، ضمن تسلیت ایام اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام به همکاران، توجه ویژه همکاران را به رعایت حق الناس و حقوق مشتریان معطوف داشتند و بیان کردند.
مدیر عامل موسسه ملل: باید جایگاه بهتر و سهم بیشتری از شبکه بانکی را به خود اختصاص دهیم
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: مدیر عامل محترم موسسه در جریان سفر به استان گلستان و در دیدار با همکاران این حوزه، ضمن تسلیت ایام اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام به همکاران، توجه ویژه همکاران را به رعایت حق الناس و حقوق مشتریان معطوف داشتند و بیان کردند که حق الناس جزء مواردی است که خداوند از آن نخواهد گذشت؛ بنابراین وظیفه شرعی و اخلاقی تک تک ماست که نسبت به یکدیگر و به ویژه نسبت به مشتریان موسسه به صورت ویژه این امر را مدنظر داشته باشیم.
ایشان در ادامه بیان کردند: در حال حاضر ما در بین ۳۲ بانک باید برای ارتقای جایگاه و سهممان از بازار پول و به صورت شبانه روزی تلاش کنیم تا در عین رفاقت و با رقابتی سالم با جذب منابع بیشتر و مشتریان جدید‌تر به رشد سازمان کمک شایانی کنیم.
مدیرعامل موسسه افزودند: استان گلستان به واسطه شرایط اقلیمی و وجود صنایع و معادن گسترده بستر بسیار مناسبی در جهت سرمایه گذاری و جذب منابع می‌باشد که این وظیفه همکاران این حوزه است که با همیت و تلاش بیشتر از این ظرفیت در جهت ارتقاء این حوزه و در رأس آن موسسه اعتباری ملل اقدام نمایند.
در این سفر یک روزه مدیرعامل موسسه با استاندار نماینده مردم گلستان و شهردار شهر گرگان نیز دیدار و گفتگو نمودند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: