کد خبر: ۳۸۴۶۷۹
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
0
اداره کل بنادر شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش در مرداد امسال به تعداد ۲۴ هزار و ۶۸۵ نفر از سرنشینان خودرو‌های سواری و شناور‌ها به مقصد کیش، خدمات بندری ارائه کرده است.
بهره مندی بیش از ۲۴ هزار نفر مسافر از خدمات بندری کیش
عزت الله محمدی با بیان این که در مرداد امسال تعداد ۲ هزار و ۸۵۵ خودرو سواری توسط ۵۴۹ شناور از مبادی ورودی و خروجی جزیره کیش تردد داشتند، گفت: بر اساس آمار ارائه شده، تعداد ۱۲ هزار و ۳۱۹ نفر مسافر ورودی و ۱۲ هزار و ۳۶۶ مسافر خروجی از خدمات بندری کیش بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش در خصوص آمار ورودی و خروجی مسافران از طریق شناور‌ها به مقصد کیش، اظهار داشت: مرداد امسال به تعداد ۶ هزار و ۳۰۷ مسافر ورودی و تعداد ۶ هزار و ۹۵۸ مسافر خروجی از طریق شناور‌ها خدمات شایسته‌ای در امور بندری کیش ارائه شده است.

عزت الله محمدی، افزود: تعداد ۶ هزار و ۱۲ نفر مسافر ورودی و تعداد ۵ هزار و ۴۰۸ مسافر خروجی سرنشینان خودور‌های بودند که مرداد امسال به مقصد کیش سفر کردند که در مقایسه با سال گذشته به ترتیب رشد ۲۴۷ درصدی و ۶۴ درصدی را نشان می‌دهد.

محمدی، گفت: مرداد امسال ورود انواع خودرو‌ها به جزیره کیش و بالعکس در مقایسه با سال گذشته، ۴۸ درصد افزایش داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از هوشمند سازی بنادر کیش خبر داد و خاطر نشان کرد: ضمن هوشمند سازی بنادر در حوزه خدمات رسانی به گردشگران دریایی و همچنین مبادلات کالا و ... نیز بر اساس زمان بندی صورت گرفته در حال پیاده سازی است.

لازم به ذکر است بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش به عنوان دو شاه راه اصلی ورود و خروج این منطقه محسوب می‌شود که عملیاتی شدن پروژه‌های نیمه تمام و توسعه زیر ساختی در اولویت نخست این شرکت قرار گرفته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: