کد خبر: ۳۸۴۸۰۹
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
0
پلتفرم تلوبیون در طول برگزاری مسابقات کشتی ۲۰۲۲ میزبان بیش ۹ میلیون کاربر منحصر به فرد در مراجعه به سایت و اپلیکیشن بود.
۹ میلیون ایرانی مسابقات کشتی را از تلوبیون تماشا کردند
۹.۱میلیون کاربر منحصر به فرد از ظهر شنبه ۱۹ شهریور تا شامگاه یکشنبه ۲۷ شهریور، از طریق پخش زنده شبکه‌های سه و ورزش سیما در تلوبیون، مسابقات کشتی قهرمان جهان ۲۰۲۲ بلگراد را آنلاین تماشا کردند.

به عبارتی، از هر ۸ ایرانی، یک نفر این مسابقات را از تلوبیون مشاهده کرده است. از این تعداد، ۵.۶ میلیون کاربر منحصر به فرد از اپلیکیشن و ۳.۵ میلیون کاربر منحصر به فرد از سایت تلوبیون استفاده کردند. همچنین در این بازه زمانی، ۳۳ میلیون و ۹۰۰ هزار مراجعه به سایت و اپلیکیشن تلوبیون ثبت شد.

رکورد تماشای مسابقات غیرفوتبالی در تلوبیون شکست

مسابقه فینال میان حسن یزدانی و دیوید تیلور، با ثبت ۶۲۸ هزار کاربر همزمان، رکورد تماشای مسابقات غیرفوتبالی در تلوبیون را شکست. مسابقه فینال رحمان عموزاد نیز که شب گذشته برگزار شد، با ۵۵۴ هزار کاربر همزمان، دومین رقابت پرمخاطب این دوره از مسابقات در پخش زنده از تلوبیون بود.

علاوه بر پخش زنده، ویدیوی آرشیو مسابقه حسن یزدانی با تیلورِ آمریکایی ۱۹۷ هزار مرتبه و ویدیوی آرشیو مسابقه فینال رحمان عموزاد ۱۲۵هزار مرتبه در ۲۴ ساعت نخستِ بعد از اتمام بازی، تماشا شدند. لازم به ذکر است، بیشترین بازدید یک مسابقه هم برای ویدیوی شکست مهدی محسن‌نژاد در ۶۰ کیلوگرم فرنگی بود که تا کنون ۲۳۹ هزار مرتبه تماشا شده است.

مصرف روزانه اینترنت تلوبیون به ۲ پتابایت نزدیک شد

همچنین روز شنبه ۲۶ شهریور، کاربران تلوبیون با ۱،۹۳ پتابایت (حدود یک میلیون و نهصد هزار گیگابایت) مصرف، رکورد «مصرف اینترنت در ۲۴ ساعت» در این پلتفرم را شکستند.

تلویزیون تعاملی تلوبیون، با توسعه زیرساخت‌ها و افزایش امکانات فنی، در تلاش است بهترین شرایط را برای پخش مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر فراهم کند و میزبان میلیون‌ها کاربر ایرانی در روز‌های برگزاری این رویداد مهم باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: