کد خبر: ۳۸۴۹۲۲
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
0
لیلازهره، مدیرکل بازاریابی و مطالعات بازار بیمه ایران با دکتر اسدی فرد رئیس شرکت‌های دانش بنیان، در ساختمان معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری، دیدار و گفتگو کرد.
دیدار مدیرکل بازاریابی و مطالعات بازار بیمه ایران با رئیس شرکت‌های دانش بنیان
زهره در این دیدار، ضمن اشاره به توانمندی‌ها وگستردگی شعب ونمایندگی‌های بیمه ایران در سراسر کشور، خواستار توسعه و گسترش همکاری فی مابین، بر اساس قرارداد منعقده شده و ارتباط مستقیم شرکت‌های دانش بنیان با واحد‌های اجرایی این شرکت، گردید.

دکتر اسدی فرد، مدیر بخش شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز، ضمن قدردانی از زحمات همکاران بخش بازاریابی در طراحی و عقد تفاهم نامه، انتظارات شرکت‌های دانش بنیان از پکیج خدمات قابل ارایه بیمه‌ای را برشمرد و خواستار برگزاری جلسه‌ای به منظور پرسش و پاسخ و تشریح جزییات قرارداد برای شرکت‌های دانش بنیان گردید که مورد موافقت قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، طرفین علاوه بر این، در خصوص موضوعات افزایش تعداد برگزاری جلسات کارشناسی بین دو طرف، راهکار‌های جذب شرکت‌های دانش بنیان و افزایش میزان رضایت آن‌ها از خدمات بیمه ایران و همچنین راهکار‌های شناسایی شرکت‌های دانش بنیان برای صدور بیمه نامه از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (مرکز موسسات و شرکت‌های دانش بنیان) به توافق رسیدند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: