کد خبر: ۳۸۴۹۲۴
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

راه اندازی اتوبوس مدرسه برای دانش‌آموزان تهرانی

در پیام تبریک مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس آمده است:

به نام خدا

هفته دفاع مقدس در حالی از راه می‌رسد که حکایت دشمنی کینه توزانه بیگانگان و نیز حدیث استقامت تاریخی ملت مسلمان ایران و حماسه شهیدان سرفراز این آب و خاک همچنان در حال تکرار شدن است.

داغی که ملت ایران با ناکام گذاشتن نقشه دشمنان طی هشت سال دفاع مقدس بر سینه اربابان صدام مفلوک گذاشت، هنوز تازه است و توطئه‌ها و تحریم‌ها و کینه توزی‌های آنان همچنان ادامه دارد. پس جای آن دارد که ضمن هوشیاری کامل و حفظ فضای حماسی دفاع مقدس، نقشه‌های نو به نو و رذیلانه دشمنان را همچون سالیان جنگ با شکست مواجه کنیم.

هرچند امروز به فضل الهی و با تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب، ایران اسلامی به چنان اقتداری در منطقه و جهان دست یافته است که حتی خیال تجاوز مجدد و رویارویی با سپاه و ارتش جان بر کف ایران به مخیله هیچ قدرتی راه پیدا نمی‌کند. اما همه ما اعم از اقشار ملت و مسئولان موظفیم ضمن حفاظت از این دستاورد بزرگ، پاسداشت نام و یاد بانیان این بنای رفیع را به فرزندان مان بیاموزیم.

باید با شیوه‌های به‌روز و خلاق به نسل‌های امروز و آینده بگوییم که این شکوه و عظمت را مدیون مجاهدت رادمردانی هستیم که پس از پایان جنگ تحمیلی نیز از پا ننشستند و به استحکام بنیه دفاعی نظام مقدس مان پرداختند. مجاهدان جان بر کفی که در فهرست بی شمارشان نام‌های روشنی، چون سپبهد شهید قاسم سلیمانی همچون خورشید می‌درخشد.

امسال هفته دفاع مقدس، مقدمه شکوهمندی نیز داشت و آن راهپیمایی پرشور و شعور اربعین حسینی بود. حماسه‌ای که بار دیگر زنده و سیال بودن نهضت عاشورا و ریشه دار بودن انقلاب اسلامی ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند. این تقارن را به فال نیک می‌گیرم و توفیق شرکت در این حماسه عظیم را به اهالی شریف کیش و مهمانان محترم این جزیره زیبا تبریک عرض میکنم. امیدوارم خدمت گزاران شما در سازمان منطقه آزاد، راویان شایسته‌ای برای زنده نگاه داشتن حماسه دفاع مقدس ملت ایران باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: