April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
با رویکرد تقویت و بهره مندی از ظرفیت‌های دوسویه در حوزه آموزش و اشتغال
کد خبر: ۳۸۵۱۳۵
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
0
تفاهم نامه همکاری مشترک شرکت بیمه نوین و دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد تقویت و بهره مندی از ظرفیت‌های دوسویه در حوزه آموزش و اشتغال منعقد شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری میان بیمه نوین و دانشگاه آزاد اسلامی
این تفاهم‌نامه طی نشستی با حضور حسین کریم‌خان زند؛ مدیرعامل این شرکت و داریوش جاوید؛ معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، با هدف همکاری‌های مشترک در حوزه‌های آموزش، اشتغال، بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و جذب و پرورش نیروی انسانی توانمند در صنعت بیمه، به امضا رسید.

کریم‌خان زند مدیرعامل شرکت بیمه نوین در این نشست گفت: طی سال‌های گذشته فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی یکی از دغدغه‌های مهم در بیمه نوین بوده است. در این حوزه فراهم آوردن فرصت‌ها و ایجاد عدالت آموزشی، همواره یکی از رویکرد‌های اساسی بوده و به دنبال آن جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان متخصص و فراهم نمودن بستری مناسب برای مهارت آموزی آنان یکی از برنامه‌های مد نظر بیمه نوین در حوزه مسئولیت اجتماعی بوده است که در قالب تفاهم‌نامه همکاری مشترک در نهاد‌ها و مجموعه‌های آموزشی به دنبال اجرایی شدن آن هستیم.

وی در ادامه با تأکید بر نیاز مبرم صنعت بیمه به نیروی انسانی متخصص گفت: ایجاد فرصت‌های کارآموزی برای دانشجویان در حین تحصیل، هم به وسعت دید آنان در زمینه‌های تحقیق و پژوهش کمک کرده و هم در آینده برای اشتغال آنان زمینه‌های مناسبی را فراهم می‌کند؛ بنابراین چنین همکاری‌های مشترکی می‌تواند به رشد و توسعه صنعت بیمه بینجامد و در عین حال بستری جهت توانمندسازی دانشجویان در حوزه اشتغال فراهم آورد.

مدیرعامل بیمه نوین با اشاره به آنکه در عصر دیجیتال دانش و تخصص قابلیت آموزش به هر نقطه از دنیا را دارد، افزود: فرصت‌های همکاری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و توانمندی‌های دانشجویان در بیمه نوین در تمامی شهر‌ها فراهم است و تنها به پایتخت و شهر‌های بزرگ محدود نمی‌شود.

در ادامه داریوش جاوید؛ معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی نیز با اشاره به طرح‌های این نهاد آموزشی گفت: در حال حاضر چند طرح مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد توانمندسازی دانشجویان و همچنین و توسعه کیفی و کاربردی پژوهش در صنایع مختلف با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی دانشگاهی نهایی و اجرایی شده است که می‌تواند پل دوسویه همکاری و تأمین منافع مشترک دانشگاه و بیمه را در پی داشته باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نهاد آموزشی با چتر گسترده در ۴۰۰ نقطه کشور و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو، ۳۰ هزار پرسنل و ۲۳ هزار استاد و هیأت علمی امکان بسیار بالایی از ارائه و دریافت طیف وسیعی از خدمات شرکت بیمه نوین و بدنه صنعت بیمه را دارد که این امر نیازمند توجه و هم سویی در منافع مشترک هر دو طرف خواهد بود.

در پایان این جلسه هر دو طرف ضمن ابراز امیدواری از تداوم و اثربخشی همکاری‌های دوجانبه، به تبادل نظر درخصوص تسهیل زمینه همکاری‌های آموزشی و علمی در بهره‌گیری از دانشجویان و فارغ التحصیلان برای اشتغال در شرکت بیمه نوین و نیز صنعت بیمه و حضور متخصصان پیشکسوت بیمه‌ای درکلاس‌ها و دوره‌های آموزشی دانشگاه آزاد پرداختند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: