April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس تشریح کرد
کد خبر: ۳۸۵۱۷۷
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
0
نایب‌رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دولت به وعده‌های خود در بحث ایجاد اشتغال عمل نکرده است، گفت: دولت باید برای حل مشکلات بیکاری جوانان و ایجاد اشتغال برای آن‌ها گام‌های عملی بردارد.
شکست دولت در تحقق وعده های اشتغالزایی
سید کریم حسینی با اشاره به عملکرد دولت در بحث ایجاد اشتغال طی یک سال تشکیل دولت سیزدهم، اظهار کرد: همیشه مطالبه اصلی نمایندگان مجلس و مردم از دولت بحث ایجاد اشتغال و حل مشکل بیکاری جوانان بوده است.

وی با بیان این‌که مساله اشتغال چالش اصلی و یکی از مشکلات جدی کشور است، افزود: دولت باید برای حل مشکلات بیکاری جوانان و ایجاد اشتغال برای آن‌ها گام‌های اساسی و عملی بردارد و فرصت‌های جدیدی برای اشتغال ایجاد کند تا شاهد کاهش نرخ بیکاری در کشور باشیم.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در مدت زمان یکسالی که از فعالیت دولت سیزدهم می‌گذرد، شاهد عملکرد مناسبی در بحث ایجاد اشتغال از سوی دولت نبوده‌ایم و به نوعی اعدادی که در بحث ایجاد ایجاد اشتغال مدنظر بود محقق نشده است.

حسینی عنوان کرد: در شرایط فعلی این ایراد به دولت وارد است که به اهداف مورد نظر در بحث ایجاد اشتغال دست نیافته است و به نوعی باید گفت که دولت به وعده‌های داده شده خود در بحث ایجاد اشتغال عمل نکرده است.

وی افزود: فعالسازی هرچه سریعتر پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و دیگر بخش‌ها می‌تواند یکی از راهکار‌های جدی دولت جهت دستیابی به ایجاد اشتغال برای جوانان و کاهش نرخ بیکاری باشد و در این راستا باید گام‌های عملی جدی برداشته شود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید فرصت‌های جدید شغلی برای جوانان در کشور ایجاد کند، زیرا در شرایط اقتصادی فعلی اصلی‌ترین دغدغه خانواده‌های ایرانی بحث اشتغال جوانان است و باید راهکاری برای ایجاد اشتغال و حل این چالش اساسی ارائه شود.
برچسب ها: دولت ، اشتغال ، مجلس ، بیکاری ، جوانان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: