April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۵۱۹۳
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
0
شرکت ملی صنایع مس ایران در نظر دارد اقلام ضایعاتی مجتمع مس سونگون را با مشخصات جدول ذیل از طریق مزایده عمومی بفروش رساند:

به مشمولان فاقد سهام عدالت، چه سهامی اختصاص می‌یابد؟

شرکت در مزایده:

متقاضیانی که تمایل به خرید اسناد و شرکت در مزایده فوق را دارند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۲۰/۰۷/۱۴۰۱ با انجام مراحل ذیل نسبت به ثبت نام و خرید اسناد مزایده از طریق سامانه مناقصه‌ها و مزایده‌های شرکت ملی صنایع مس ایران به آدرس الکترونیکی dargah.nicico.com اقدام نمایند:

۱- انجام فرایند ثبت نام اولیه و دریافت نام کاربری و رمز عبور (متقاضیانی که پیش از این در سامانه قرارداد‌ها ثبت نام کرده اند نیاز به انجام این مرحله ندارند).

۲- ورود به سامانه با نام کاربری و رمز عبور و ثبت درخواست شرکت در مزایده شماره ۹۶،

۳- واریز مبلغ خرید اسناد مزایده هر گروه از مزایده بصورت مجزا (یک برگ حواله واریزی مجزا برای هر گروه).

۴- ارائه اصل حواله واریزی به امور قرارداد‌های مستقر در مجتمع مس سونگون جهت ثبت در سامانه قرارداد‌های شرکت ملی صنایع مس ایران حداکثر تا تاریخ ۲۰/۰۷/۱۴۰۱ (تحویل اصل حواله واریزی فقط تا تاریخ ذکر شده امکان پذیر است و پس از آن به هیچ عنوان حواله بانکی دریافت نمی‌گردد).

۵- حضور در زمان‌ها و مکان‌های تعیین شده برای بازدید از اقلام انتخابی مزایده (اقلام انتخابی درج شده در پشت حواله‌های واریزی).

۶- بازدید از اقلام انتخابی مزایده.

۷- دریافت اسناد مزایده از سامانه قرارداد‌های شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت در مزایده مطابق شرایط مندرج در اسناد (امکان دریافت اسناد مزایده از سامانه قرارداد‌ها پس از تائید حواله واریزی برای هر گروه بصورت مجزا فعال می‌گردد).

مبلغ خرید اسناد مزایده، زمان و مکان بازدید:

۱- مبلغ خرید اسناد مزایده برای هر یک از گروه‌های انتخابی مبلغ ۲.۰۰۰.۰۰۰ (دومیلیون ریال) می‌باشد و لازم است متقاضیان قبل از واریز وجه به دقت مطالب این آگهی را مطالعه و بررسی و سپس نسبت به واریز وجه و خرید اسناد مزایده اقدام فرمایند بدیهی است مبالغ واریزی جهت خرید اسناد مزایده به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود.

۲- متقاضیان می‌توانند جهت بازدید از اقلام فوق در تاریخ‌های ذکر شده جدول فوق با در دست داشتن معرفی نامه (برای اشخاص حقوقی) و کارت ملی (برای اشخاص حقیقی و حقوقی) به آدرس ذیل مراجعه نمایند:

استان آذربایجان شرقی، ۱۲۰ کیلومتری شهرستان تبریز، مجتمع مس سونگون- امور انبار‌ها و سفارشات (۹ روزکاری از تاریخ ۰۹/۰۷/۱۴۰۱ لغایت ۲۰/۰۷/۱۴۰۱) از ساعت ۸ الی ۱۴.

تذکر‌های بسیار مهم:

تذکر ۱: ضروریست برای بازدید و ارائه پیشنهاد قیمت در هر گروه انتخابی، حواله واریز وجه خرید اسناد بصورت مجزا تهیه و پشت اصل حواله واریزی بصورت خوانا شماره گروه انتخابی، نام و نام خانوادگی، شماره ملی و شماره تلفن همراه درج و به امضا و مهر شرکت کننده در مزایده برسد، شایان ذکر است امکان بازدید و ارائه پیشنهاد قیمت فقط برای گروه انتخابی و مشخص شده بر روی حواله واریزی وجود دارد و در صورت ارائه پیشنهاد قیمت در گروهی غیر از گروه مشخص شده در حواله واریزی، پیشنهاد متقاضی مردود اعلام می‌گردد و مبلغ واریزی نیز مسترد نخواهد شد و شرکت کننده در مزایده حق هرگونه اعتراضی در این خصوص را از خود سلب و ساقط می‌نماید.

تذکر ۲: دریافت اصل حواله واریزی و بازدید از اقلام مزایده فقط در تاریخ‌های مذکور انجام گرفته و پس از تاریخ‌های فوق به هیچ عنوان حواله بانکی دریافت نمی‌گردد و امکان بازدید نیز فراهم نخواهد بود.

تذکر ۳: ضروریست متقاضیان پس از دریافت اسناد مزایده، قیمت پیشنهادی خود را با در نظر گرفتن تمام شرایط اسناد مزایده در جداول مربوطه درج و در تاریخ اعلام شده در اسناد مزایده ارائه نمایند.

تذکر ۴: ضمانت شرکت در مزایده، ارائه چک تضمین شده بانکی به مبلغ ۵% (پنج درصد) مبلغ کل کارشناسی هر گروه می‌باشد و شرکت کنندگان باید ۵% (پنج درصد) مبلغ کل کارشناسی هر گروه را بصورت جداگانه به صورت چک تضمین شده بانکی در وجه شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان ضمانت شرکت در مزایده همراه با پیشنهاد خود ارائه نمایند، به پیشنهاد‌های فاقد چک تضمین شده بانکی در وجه شرکت ملی صنایع مس ایران، مخدوش و یا کمتر از میزان مورد نیاز، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شایان ذکر است صدور چک تضمین شده بانکی در وجه شرکت ملی صنایع مس ایران باید توسط بانک‌های معتبر تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرد و حواله و چک‌های موسسات اعتباری و ... به هر نوعی مورد پذیرش نمی‌باشد.

تذکر ۵: در صورت ثبت اطلاعات نادرست و یا غیر ثبتی در سامانه مناقصه‌ها و مزایده‌های شرکت ملی صنایع مس ایران و یا ممنوعیت انجام معامله متقاضی، اسناد مزایده در اختیار شرکت کننده قرار داده نخواهد شد و در هر مرحله‌ای از مزایده عدم رعایت موارد فوق مشاهده و محرز شود ضمن ممانعت از شرکت متقاضی در ادامه فرایند مزایده، مراتب به مراجع ذیصلاح قانونی نیز ارجاع خواهد شد.

تذکر ۶: در قیمت کارشناسی گروه‌های مندرج در جدول فوق، مالیات بر ارزش افزوده لحاظ نگردیده و پیشنهاد دهندگان ملزم به درج مبلغ نهایی بدون اعمال مالیات بر ارزش افزوده می‌باشند، بدیهی است مبلغ نهایی هر گروه بعد از تعیین برنده مزایده، با اعمال ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده محاسبه خواهد شد و برنده مزایده حق هرگونه اعتراضی در این خصوص را از خود سلب و ساقط می‌نماید.

شماره حساب واریز وجه خرید اسناد و شرکت در مزایده شماره حساب ۵۹۴۸۰۴۱۰۴ شرکت ملی صنایع مس ایران نزد بانک تجارت شعبه مرکزی تبریز (کد شعبه ۵۰۰۰) می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۴۱۴۱۷۱۵۰۸۱ الی ۸۷ امور قرارداد‌ها و شماره همراه ۰۹۱۴۳۱۹۳۸۶۱ آقای سلطانی تماس حاصل فرمائید.

روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: