April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
رشد کوانت و ترا کلاسیک در روز سقوط آلت کوین‌ها
کد خبر: ۳۸۵۲۲۶
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
0
امروز دوباره ارز‌های دیجیتال با فشار فروش مواجه شده اند. بیت کوین و اتریوم هر کدام ۶ درصد افت کرده اند و بقیه نماد‌ها هم وضعیت خوبی ندارند.
سقوطی دیگر در بازار ارز‌های دیجیتال
بازار ارز‌های دیجیتال امروز منفی است. بیت کوین با افت ۶ درصدی هم اکنون در حدود قیمت ۱۹۰۰۰ دلار معامله می‌شود. البته قیمت بیت کوین تا ۴۰۰ دلار کمتر از این نرخ هم رسیده بود، اما بخشی از افت امروز فعلا جبران شده است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته رشدی خیره کننده داشته و عدد ۵۷ میلیارد دلار را نمایش می‌دهد. ارزش بازار این ارز نیز ۳۶۵ میلیارد دلار است.

با فشار فروشی که امروز در بازار ایجاد شده، بسیاری از کارشناسان به این باور رسیده اند که قیمت دوباره به نرخ‌های کمتر از ۱۸ هزار دلار خواهد رسید که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، احتمال افت بیشتر قیمت تا حدود ۱۵ و حتی ۱۲ هزار دلار نیز وجود دارد. البته این‌ها تحلیل‌های تکنیکال بازار هستند و اینکه چه اتفاقی رخ دهد، هنوز مشخص نیست.

سقوط اتریوم تا ۱۳۰۰ دلار

اتریوم هم امروز منفی است. افت قیمت این آلت کوین تا حدود ۱۲۷۰ دلار، ظهر امروز رخ داد، اما در حال حاضر قیمت کمی به سمت بالا برگشته است.

در حال حاضر اتریوم با افت ۶ درصدی در حدود قیمت ۱۳۰۰ دلار معامله می‌شود. ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته بیش از ۱۹ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۱۶۰ میلیارد دلار است.

رشد کوانت و ترا کلاسیک در روز سقوط آلت کوین‌ها

آلت کوین‌ها هم امروز وضعیت خوبی ندارند. به جز دو نماد، مابقی آلت کوین‌ها امروز افت کرده اند. در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار تنها کوانت و ترا کلاسیک رشد قیمت داشته اند که کوانت ۸ درصد و ترا کلاسیک ۳ درصد رشد کرده اند.

اما در میان نماد‌های منفی، ریپل با سقوط ۹ درصدی بدترین وضعیت را دارد. پس از ریپل، اتم نیز با همان ۹ درصد سقوط در رده دوم است.

چیلیز هم امروز ۸ درصد کاهش قیمت داشته و الگوراند با افت ۷ درصدی در مکان بعدی است. مونرو، EOS، تزوس، آوی، نیر پروتکل، ایپ کوین، FTX Token و پولکادات هم افت ۶ درصدی داشته اند.

در مقیاس هفتگی، کوانت با رشد ۳۲ درصدی بیشترین افزایش قیمت را نمایش می‌دهد. چین لینک هم ۱۶ درصد افزایش قیمت داشته است. طی این مدت یونی سواپ هم ۱۳ درصد رشد کرده و مابقی آلت کوین‌های مثبت، رشدی کمتر از ۱۰ درصد دارند.

اما سردمدار افت در مقیاس هفتگی EOS است که ۱۲ درصد کاهش قیمت داشته. لئو و اتم نیز حدود ۸ درصد افت کرده اند و مابقی آلت کوین‌های منفی، افتی کمتر از ۷ درصد داشته اند.

سقوط ۴ درصدی ارزش بازار

امروز ارزش بازار ارز‌های دیجیتال با افت ۴.۵ درصدی به رقم ۹۲۶ میلیارد دلار رسیده است. اما ارزش معاملات ۱۶ درصد رشد کرده و عدد ۹۵ میلیارد دلار را نمایش می‌دهد.

طی ۲۴ ساعت گذشته ارزش معاملات دیفای ۵ میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات استیبل کوین‌ها نیز ۸۸ میلیارد دلار بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: