بازار ارز و طلا؛
کد خبر: ۳۸۵۲۳۱
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
0
قیمت دلار امروز در تهران و در بازار های همسایه آرایش صعودی به خود گرفت. اسکناس آمریکایی عصر امروز در تهران در محدوده 31 هزار و 700 تومان تا 31 هزار و 800 تومان معامله شد.
قفل بازار دلار شکست
قفل بازار دلار در پنجمین روز هفته شکست و نرخ دلار بعد از چند روز نوسان در یک محدوده خاص بالاخره آرایش صعودی به خود گرفت.

صعود قیمت دلار در تهران و بازار‌های همسایه

قیمت دلار امروز در تهران و در بازار‌های همسایه بالا رفت. اسکناس آمریکایی عصر امروز در محدوده ۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان تا ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

عده‌ای از معامله گران می‌گفتند در صورتی که نرخ دلار در محدوده یاد شده تثبیت شود و در صورتی که بازار ساز با تزریق ارز در بازار مداخله نکند ممکن است نرخ دلار در آینده به سمت کانال جدید هم حرکت کند.

امروز هرات هم از یک مرز مقاومتی عبور کرد و همین امر موجب تقویت قدرت معامله گران افزایشی بازار ارز تهران شد. نرخ دلار هرات امروز از مرز مقاومتی ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان عبور کرد و بر روی ۳۱ هزار و ۴۰۰ تومان قرار گرفت. این قیمت در مقایسه با دو روز قبل ۳۰۰ تومان رشد را نشان می‌دهد.

نرخ دلار در سلیمانیه امروز به سمت کانال ۳۲ هزار تومان جهش پیدا کرد. هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار یاد شده به قیمت ۳۱ هزار و ۹۶۰ تومان معامله شد که نسبت به ۲ روز قبل تقریبا ۱۶۰ تومان بالاتر بود.

نرخ برابری درهم به دلار

قیمت درهم امروز با ۸ هزار و ۷۸۰ تومان معامله شد. نرخ برابری درهم به دلار در محدوده ۳۲ هزار و ۲۴۸ تومان بدست آمد که بیش از ۴۰۰ تومان با قیمت نقدی در بازار فاصله را نشان می‌دهد.

افت قیمت اونس طلا

قیمت اونس طلا امروز ۱ و نیم دلار عقب نشینی کرد و در محدوده ۱۶۲۸ دلار معامله شد.

صعود قیمت سکه و طلا

در بازار داخلی ایران هم قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با ۱ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با دو روز قبل ۳ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش را نشان می‌دهد.

قیمت سکه هم امروز در محدوده ۱۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان مبادله شد که در مقایسه با عصر دو روزقبل بیش از ۴۰ هزار تومان بالاتر بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: