کد خبر: ۳۸۵۲۷۸
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
0
رييس مركز اطلاع رسانى پليس راهور تهران گفت:رانندگان در معابر خلوت مراقب افزایش سرعت‌ها و سبقت‌های خود باشند و همیشه با سرعت مناسب تردد كنند.
بار ترافيكى روان در معابر پايتخت/ رانندگان مراقب سرعت و سبقت باشند
سرهنگ على اصغر شریفى اظهار کرد: در حال حاضر بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و رفت و آمد خودرو‌ها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد هستیم.

وى ادامه داد: در مابقی معابر خلوت، ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران برخی رانندگان فکر سرعت و سبقت را در این معابر به ذهن خطور دهند و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن استفاده کنند و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی را داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبح گاهی شهر تهران تردد نمائید.

سرهنگ شریفى تاکید کرد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

وی از رانندگان خواست در معابر خلوت مراقب افزایش سرعت‌ها و سبقت‌های خود باشند و همیشه و در همه حال با سرعت مقرره و حتی کمتر از آن در معابر خلوت تردد نمایند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: