جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان جهان؛
کد خبر: ۳۸۵۲۸۱
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
0
در پایان نخستین روز رقابت‌های جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان در رشته کشتی فرنگی دانجویان ایران صاحب دو مدال نقره شدند.
کسب دو مدال نقره برای ایران در نخستین روز
رقابت‌های جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان در کشور ترکیه در جریان است و تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان در نخستین روز این رقابت‌ها صاحب دو مدال نقره شد؛ بنابراین گزارش محمد هادی شعبانی در وزن ۵۵ کیلوگرم: در مسابقه اول کشتی گیر ترکیه را ۴ بر ۲ شکست داد، در ادامه مقابل کشتی گیر ترکمنستان با نتیجه ۵ بر ۵ بازی را واگذار کرد، و در کشتی سوم مقابل کشتی گیر اکراینی ۹ بر صفر پیروز شد و در آخرین کشتی مقابل حریف ترکیه ۷ بر صفر پیروز شد. شعبانی در پایان با یک اختلاف امتیاز برابر حربف ترکیه دوم شد و به مدال نقره رسید. در این وزن کشتی گیران ترکیه، ایران و ترکمنستان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم آرمین محب ثابت در دور اول کشتی گیر اکراینی را ۵ بر یک شکست داد، در کشتی دوم کشتی گیر ترکیه را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد، در دور سوم مقابل حریف ترکیه ۱۰ بر ۲ شکست خورد و در بازی آخر حریف قزاقستانی را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد. در این وزن کشتی گیر ترکیه طلا گرفت، آرمین محب ثابت از ایران به مدال نقره رسید و مدال برنز هم به کشتی گیر قزاقستان رسید.

همچنین امروز چهار نماینده کشورمان سجاد عباسپور در وزن ۶۰ کیلو گرم، محمدامین جبالی فر در وزن ۶۷ کیلوگرم، غلامرضا فرخی در وزن۷۲ کیلوگرم و مرتضی پور عیسی در وزن ۷۷ کیلوگرم به روی تشک خواهند رفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: