
شبکه توزیع محصولات در هر صنعتی، نقش اساسی در فروش آن سازمانها را بر عهده دارد و یکی از حلقههای اصلی زنجیره صنعت بیمه، نمایندگان و شبکه فروش هستند که نقش پررنگی در معرفی محصولات این صنعت به جامعه دارند.
شرکت
بیمه پاسارگاد از شبکه فروش گستردهای برای عرضه محصولات و خدمات خود برخوردار است.
این شرکت بیمهای در پایان ۵ ماهه اول سالجاری دارای ۲۹۲۱ نماینده عمومی و ۴۰۵۱۵ نماینده فروش بیمه عمر و تأمین آتیه در تهران و شهرستانها بوده و به منظور آموزش علمی نمایندگان و ارتقای دانش فنی آنها، بیش از ۸۸۰۰ نفر ساعت آموزش را به نمایندگان خود ارائه کرده است.
نقش فروشندگان بیمه در معرفی محصول، بسیار برجسته است و محصولی که توسط شرکتهای بیمهای تولید شده اگر خوب و متناسب با نیاز جامعه معرفی نشود، به هدف خود نخواهد رسید.
اما شرکت بیمه پاسارگاد با مدیریت و آموزش درست شبکه فروش خود و همچنین طراحی محصولات مبتنی بر نیاز جامعه در حوزه بیمههای عمر، توانسته در این حوزه موفقیت را از آن خود کند.
این شـرکت بیمه ای، از موفقترین شرکتهای بیمـه بازرگانی در حـوزه فروش بیمه عمر بوده و یکی از مهمترین محصولات آن بیمه عمر و تأمین آتیه است که در پایان ۵ ماهه اول سال جاری ۶۱ درصد کل تولید شرکت را به خود اختصاص داده است.
گزارشها نشان میدهند که از ۹۶ هزار و ۵۳۵ نماینده کل صنعت بیمه ۴۳ هزار و ۴۳۶ نماینده متعلق به شرکت بیمه پاسارگاد است، یعنی نیمی از نمایندگان صنعت بیمه متعلق به این شرکت بیمهای است.
معصوم ضمیری، مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد، مهمترین راهبرد صنعت بیمه برای سال جاری را توجه بیشتر این صنعت به بیمههای زندگی نام برد که شرکتهای بیمهای باید با توجه به نیاز جامعه و کاهش قدرت خرید افراد به خصوص بازنشستگان، بتوانند در این مسیر کمک بسیاری به جامعه کنند که مقدمات آن فراهم شده و امید میرود که با یک همت جمعی در سال ۱۴۰۱ این اتفاق بیافتد.
با بررسی گزارش تولید منتهی به ۵ ماهه اول سالجاری این شرکت، مشاهده میشود که حق بیمه صادره درحوزه بیمه عمر و تأمین آتیه با ۲۶ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه رو بوده که نشان دهنده عملکرد جدی این شرکت بیمه در راستای اهداف صنعت بیمه و افزایش ضریب نفوذ این صنعت با فروش بیمههای زندگی است.