کد خبر: ۳۸۵۳۲۵
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
0
گزارش شهریور ماه فولاد مبارکه روی سامانه کدال قرار گرفت و باز هم شاهد افت در مقدار مبلغ فروش این نماد بزرگ بازار سرمایه هستیم.
افت شدید فروش فولاد در بازار سهام
فولاد مبارکه درحال حاضر حوالی ۲۶۷ هزار میلیارد تومان روی تابلوی معاملاتی در حال داد و ستد است و میزان فروش شهریور ماه این شرکت روی عدد ۹ هزار و ۸۰۶ میلیارد تومان ثبت شده است.

این شرکت در مرداد ماه رقم ۱۰ هزار و ۲۳۴ میلیارد تومان فروخته است و در تیر ماه نیز رقم ۱۲ هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان فروش داشته است.

فولاد پس از ثبت فروش خوب ۱۸ هزار و ۷۳۱ میلیارد تومانی در خرداد ماه با روند نزولی در مبلغ فروش ماهانه همراه شد و همچنان در مسیر افت مبلغ فروش ماهانه است و شهریور ماه بدترین عملکرد فروش ماهانه را به خود اختصاص داده است.

نرخ فروش محصولات این شرکت که شامل ورق گرم و سرد و محصولات پوشش دار است در شهریور ماه با افت همراه بوده است.

به این صورت که نرخ مصولات گرم این شرکت به طور میانگین در مرداد ماه سال جاری در حوالی ۲۰ الی ۲۳ میلیون تومانی به ازای هر تن برای فروش داخلی و صادراتی ثبت شده است که این نرخ‌ها برای شهریور ماه با افت روی اعداد ۱۸ تا ۱۸ میلیون ۵۰۰ هزار تومان نشسته است.

اما در خصوص نرخ محصولات ورق سرد این شرکت تغییر خاصی نسبت به مرداد ماه دیده نمی¬شود، ولی از ابتدای سال تا به امروز شاهد افت این محصول هستیم به طوریکه از تنی ۲۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان به تنی ۲۳ میلیون تومان رسیده است.

محصول پوشش دار این شرکت که در مرداد ماه برای فروش داخلی روی عدد ۳۰ میلیون تومان برای هر تن فروخته شده است در شهریور ماه به ازای هر تن ۲۹ میلیون ۵۰۰ هزار تومان شده است و برای فروش صادراتی همین محصول تنی ۲۴ میلیون ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

فولاد مبارکه اصفهان در شش ماهه نخست سال جاری توانسته است حوالی ۸۰ هزار و ۳۵۵ میلیارد تومان فروش ثبت کند که نسبت به مدت مشابه شال قبل با رشد بیش از ۲۱ درصدی همراه شده است. مبلغ فروش ماهانه این شرکت در ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۱۴۰۰ رقم ۶۵ هزارو ۹۰ میلیارد تومان بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: