کد خبر: ۳۸۵۳۳۸
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
0
بازیگر سریال «بی‌نشان» گفت: اگرچه نقش سریال «آوای باران» را دوست داشتم، ولی نمی‌خواستم دوباره این شخصیت را بازی کنم.

‌نمی‌خواستم دوباره نقشم در سریال «آوای باران» را بازی کنم

نیلوفر پارسا، بازیگر سریال «بی‌نشان» در برنامه «سینماچی» رادیو جوان در پاسخ به این سوال که شخصیت منفی بازی کردن سخت‌تر است یا شخصیت مثبت یا خاکستری گفت: نقش خاکستری بازی کردن چالشی‌تر است. زمانی که در سریال «آوای باران» ایفای نقش می‌کردم، در اصل دو شخصیت را بازی می‌کردم. در یکجا باران و در جای دیگر بیتا بودم.

نیلوفر پارسا درباره نقشش در سریال «آوای باران» گفت: از آنجایی که نقش من در این سریال از خودم دور بود، برای نزدیک شدن به آن باید تلاش بیشتری می‌کردم. در مقابل در نقش ریحانه سریال «بی نشان» اضافه کاری‌هایی داشتم که بیشتر اوقات حذف می‌کردم.

بازیگر سریال «بی‌نشان» درباره نقش ریحانه این را هم گفت: شخصیت ریحانه خیلی به خودم نزدیک است. از طرفی، ریحانه شخصیت مستقلی داشت. اگرچه او بین عشق همسر و پدرش قرار داشت، ولی سعی می‌کرد که تصمیم عاقلانه‌ای بگیرد.

وی با بیان اینکه دوست نداشتم دوباره شخصیت سریال «آوای باران» را بازی کنم، افزود: اگرچه نقش سریال «آوای باران» را به عنوان یک بازیگر خیلی دوست داشتم، اما می‌خواستم مردم من را با شخصیت متفاوتی ببینند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: