April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون دریایی سازمان بنادر مطرح کرد؛
کد خبر: ۳۸۵۳۴۰
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
0
معاون دریایی سازمان بنادر گفت: سوخت یارانه ای به شناورهای مسافری برای جابه جایی مسافران جام جهانی اختصاص خواهد یافت.

اختصاص سوخت یارانه ای به شناورهای مسافری

علی نازی گفت: بزرگترین شناور مقابله با آلودگی دریایی این ماه به بهره‌برداری می‌رسد که در حوزه خلیج فارس منحصر به فرد است. در حال جمع آوردی آلودگی دریایی است که یک حرکت و تحول جدید را رقم می‌زند.

به گفته معاون دریایی سازمان بنادر بحث پایش هوایی و ماهواره‌ای به صورت جد از سوی نیرو‌های نظامی به صورت سامانه‌ای و ۲۴ ساعته آنلاین حافظ محیط زیست دریایی هستند. به زودی با ورود شناور دریا پاک، پیشرفت و شاهد لکه نفتی به سوی ساحل حرکت می‌کنند.

او می‌گوید: در حوزه جابه جایی مسافر اقدامات بسیار زیادی از جمله راه اندازی خط بنادر بین ایران و قطر مانند بوشهر و کیش فراهم شده است. شرکت کشتیرانی یک فروند شناور است و به سمتی هدایت خواهد شد که از طرف قطری منتظر پاسخ هستیم.

او می‌گوید:دو فروند شناور کروز توسط بخش خصوصی راه اندازی خواهد شد که در مرحله تعمیرات اساسی قرار دارد و تا اول آبان ارائه می‌شود.

علی نازی بیان کرد: موضوع سوخت یارانه‌ای شناور‌های مسافری حل شده و تعرفه‌های مسافری را هم سازمان بنادر کاهش داده است. همچنین بازسازی پایانه بوشهر تا اواسط آبان به اتمام می‌رسد و سازمان بنادر آمادگی لازم را خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: