کد خبر: ۳۸۵۳۷۴
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
0
بانک پارسیان باهدف همراهی، حمایت و نقش‌آفرینی مؤثرتر در حوزه صنعت و تأمین نیازهای شرکت‌های صنعتی، به‌صورت فعال در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حضور یافت.

نمایش دستاوردها و نوآوری‌های بانک پارسیان در نمایشگاه صنعت تهران

بانک پارسیان با برپایی غرفه در این نمایشگاه، آخرین دستاوردها، خدمات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد و کارشناسان حوزه‌های مختلف بانک با استقرار در محل غرفه آماده پاسخگویی به سؤالات بازدیدکنندگان هستند.

همچنین گروه بازاریابی بانک متشکل از کارشناسان بانکداری شرکتی، امور شعب، بازاریابی و توسعه کسب‌وکار و ارزی با هدف شناسایی بازار‌های جدید جهت تأمین مالی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، توسعه برندینگ و معرفی خدمات در غرفه‌های شرکت‌های حاضر در نمایشگاه حضورداشته و ضمن مذاکره با مدیران و نمایندگان شرکت‌ها نسبت به نیازسنجی مشتریان جدید جهت ارائه خدمات متنوع به ایشان اقدام و آخرین برنامه‌های این بانک در زمینه حمایت از بخش‌های مختلف حوزه صنعت را ارائه می‌کنند.

گفتنی است؛ بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت ایرانی و خارجی از ۹ لغایت ۱۲ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است. در این نمایشگاه تخصصی که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های صنعتی در کشورمان محسوب شده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، انواع ماشین‌آلات صنعتی، تجهیزات ساخت و تولید، اتوماسیون یا خودکارسازی صنعتی، خدمات فنی و مهندسی، ابزارآلات تولیدی و صنعتی، قطعات مصرفی، مواد اولیه صنعتی، دستگاه‌های ابزار دقیق، وسایل آزمایشگاهی و تست محصول و … جهت بازدید و خرید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: