کد خبر: ۳۸۵۴۳۱
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
0
بیمه معلم با راهبرد جدید تمرکز بر خدمات پس از فروش در دو لایه طراحی محصول و خدمت رسانی در زمان پرداخت خسارت، فصل جدیدی از حفظ مشتریان و خدمات پس از فروش را رقم زده است.

چرخش بیمه معلم، از رقابت در قیمت به خدمات پس از فروش

سالهاست پس از آزادسازی تعرفه‌ها برخی شرکت‌های بیمه بر ارائه تخفیف در حق بیمه و رقابت در اعلام قیمت پایین متمایل شدند.

اگر چه پرداخت حق بیمه کمتر برای مشتریان جذابیت دارد، اما بخصوص در قرارداد‌های گروهی بزرگ ارائه قیمت زیر نرخ حق بیمه فنی می‌تواند موجب زیان بیمه گر شود.

در همین راستا بیمه معلم در استراتژی راهبردی خود تلاش کرده به جای تمرکز بر قیمت کمتر و تخفیف، بر خدمات پس از فروش تاکید داشته باشد و بطوریکه برای حفظ مشتریان وفادار به ارائه سرویس بهینه توجه کند.

از آنجا که مشتریان بیمه‌ای نسبت به نحوه پرداخت خسارت از سوی صنعت بیمه انتقاداتی داشته اند، بسیاری از بیمه گذاران به این نتیجه رسیده اند که ملاک آن‌ها فقط پرداخت حق بیمه کمتر نباشد بلکه به دنبال خدمات مطلوب باشند.

بر این اساس بیمه معلم استراتژی خود را بر ارائه خدمات متفاوت‌تر و دسترسی راحت‌تر مشتری به کارشناسان در حوزه خسارت بنا نهاد.

گفتنی است از سال گذشته این اقدامات آغاز شد به صورتی که در سالروز تاسیس، طرح ویژه مشتریان اجرا و از مشتریان قدیمی و وفادار تقدیر شد.

این گزارش می‌افزاید:

در سال جدید ارائه خدمات، ابتدا محصولات مورد نیاز جامعه هدف، توسط واحد توسعه بازار شناسایی شده و سپس محصول مورد نیاز طراحی می‌شود.

خاطر نشان میسازد بیمه نامه دیگری که بیمه معلم در دستور کار قرار داده است: بیمه نامه E-Card است

این بیمه نامه که پوشش بیمه‌ای در قبال برداشت ناشی از سرقت کارت‌های هوشمند بانکی یا هر نوع سوء استفاده احتمالی بدون اطلاع دارنده کارت از سامانه معرفی شده بانک متبوع مطابق مقررات جاری در یک تراکنش را در بر می‌گیرد.

در حوزه خدمت رسانی نیز بیمه معلم اقدامات جدیدی را انجام داده است.

از جمله خدمت رسانی در حوزه بیمه نامه بدنه در قالب طرح VIP خدمت به مشتریان:

به صورتی که می‌توانند با خرید بیمه نامه بدنه از بیمه معلم خدماتی، چون حمل خودرو تصادفی، تعویض زاپاس، پنچرگیری، تامین سوخت، انتقال سرنشین و … را به صورت رایگان دریافت کنند.

شایان ذکر است، طرح‌های اجرایی در بیمه معلم با استقبال خوبی از جانب بیمه گذاران مواجه شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: