April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۵۴۳۲
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
0
نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور با حضور حسین‌حسینی و مصطفی‌رئوفی به میزبانی بیمه تجارت‌نو برگزار شد.

بیمه تجارت‌نو میزبان شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه

نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه با حضور حسین حسینی قائم مقام بیمه تجارت نو و مصطفی رئوفی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی و مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه‌ای کشور برگزار شد.

حسینی ضمن عرض خیر مقدم و تبریک برای فرا رسیدن ماه ربیع الاول برگزاری چنین جلساتی را باعث پیشرفت و همبستگی بیشتر میان شرکت‌های بیمه‌ای دانست.

حسینی افزود کار روابط عمومی یکی از سخت‌ترین کارهاست و باعث خرسندیست که در چند سال گذشته جایگاه روابط عمومی به عنوان بخشی از سازمان که همیشه پاسخگوی جامعه بوده است بالاتر رفته و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در ادامه مصطفی رئوفی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل به اقدامات انجام شده شرکت‌های بیمه در ایام اربعین پرداخت و در خصوص ارائه راهکار‌های موفق در این امر به بحث و بررسی پرداخت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: