کد خبر: ۳۸۵۴۶۸
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
0
محققان در یک شرکت دانش بنیان نوشت افزار نانویی آنتی باکتریال تولید کردند.

نوشت افزار آنتی باکتریال با فناوری نانو تولید شد

مهزاد مرصاد، مدیر تحقیق و توسعه یک شرکت دانش بنیان گفت: فعالیت اصلی شرکت، تولید نوشت‌افزار سلامت‌محور و آنتی‌باکتریال به‌وسیله مواد نانویی است.

وی افزود: این شرکت دانش‌بنیان مجهزترین آزمایشگاه نوشت‌افزار در منطقه را در اختیار دارد که آزمایشگاه همکار استاندارد بوده و دارای استاندارد ۱۷۰۲۵ است.

به گفته مرصاد، همچنین این شرکت مجهزترین واحدی است که انطباق جوهر و نوک را در منطقه انجام می‌دهد.

وی با اشاره به محصولات تولید شده آنتی باکتریال در این شرکت گفت: گواش ضد خش، ماسه‌های بازی، پاک‌کن و خودکار آنتی‌باکتریال از جمله محصولات این شرکت هستند.

مدیر تحقیق و توسعه شرکت با اشاره به اینکه محصولات این شرکت تاییدیه نانومقیاس دارد، ادامه داد: وقتی نوشت‌افزار آنتی‌باکتریال تولید می‌شود، به این معناست که اگر این خودکار و پاک‌کن چند ثانیه در دست بگیرید، تمام باکتری‌های مضر روی پوست از بین می‌رود. این نوشت‌افزار‌ها می‌توانند جایگزین نوشت‌افزار‌های موجود در بانک‌ها، بیمارستان و اداره‌های دولتی شود.

وی ادامه داد: این ویژگی نوشت‌افزار‌های به گونه‌ای است که موجب کاهش انتقال ویروس و بیماری خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: