April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
در قالب یک قرارداد محقق می‌شود؛
کد خبر: ۳۸۵۴۷۰
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
0
یک شرکت دانش بنیان در قالب یک قرارداد دوهزارتن پوشش نانویی لوله‌های انتقال نفت، گاز پتروشیمی، آب و ... را به تولید می‌رساند.

تولید ۲هزار تن پوشش لوله‌های انتقال نفت و گاز

فرامرز باریکانی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان تولید کننده پوشش‌های نانویی در حاشیه مراسم‌انعقاد قرارداد در جمع خبرنگاران گفت: در این شرکت، تولید محصولات مبتنی بر نانوذرات و بومی سازی تکنولوژی‌های جدید را در پیش گرفته ایم.

وی با بیان اینکه یکی از محصولات جدید که نانو نقش مهمی در ارتقا کیفیت و رسیدن به مشخصات فنی مورد نظر ایفا می‌کند رنگ مخصوص لوله‌های انتقال نفت، گاز، میعانات، پتروشیمی و آب است، افزود: تا پیش از این‌ها چنین رنگی وارداتی بوده، ولی اکنون توسط این شرکت به تولید می‌رسد.

باریکانی ادامه داد: ما توانستیم این محصولات را به تولید برسانیم و نظرات فنی بخش‌های مختلف بالا دستی نفت و گاز و پتروشیمی را جلب کنیم.

وی خاطر نشان کرد: به همین دلیل موفق شدیم در پروژه‌های بزرگ وارد شویم و تجاری سازی کنیم و امروز هم قراردادی برای این منظور به امضا برسانیم.

مدیر شرکت ادامه داد: در راستای توسعه بازار این محصولات جدید با یکی از شرکت‌های مصرف کننده بزرگ، قراردادی منعقد کردیم تا بازار فروش این محصول را ارتقا دهیم.

وی با اشاره به جزئیات این قرارداد گفت: بر اساس این قرارداد دوهزار تن پوشش لوله‌های انتقال به تولید می‌رسد و مبلغ این قرار داد حدود ۱۰ میلیون دلار است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: